| کد خبر: 141377 |

◄ ابهام در رفع مشکلات مترو فرودگاه امام خمینی (ره)

در حالی گفته می‌شود خط هشت مترو امروز افتتاح می‌شود که به دلیل مشکلات فنی این خط در محدوده حرم مطهر تا فرودگاه امام در روزهای گذشته سر وصدای زیادی در مورد راه‌اندازی آن ایجاد شد.

تین نیوز

در حالی گفته می‌شود خط هشت مترو  امروز افتتاح می‌شود که به دلیل مشکلات فنی این خط در محدوده حرم مطهر تا فرودگاه امام در روزهای گذشته سر وصدای زیادی در مورد راه‌اندازی آن ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علیرغم اعلام نظر مجری پروژه خط هشت مترو مبنی بر برطرف شدن تمامی موانع و مشکلات قطارهای مترو در رسیدن به فرودگاه امام خمینی (ره) وزارت راه و شهرسازی تا کنون این ادعا را تایید نکرده است.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت ساخت مترو تهران، روز گذشته پس از برگزاری آخرین جلسه هماهنگی به منظور افتتاح مترو ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) به این شبکه خبری گفته بود که، مانعی برسر راه افتتاح این ایستگاه وجود ندارد و افتتاحیه در روز و ساعت مقرر با حضور جمعی از مسئولان دولتی و شهردار تهران برگزار خواهد شد.

اما در این میان با انتشار عکسی از شکوائیه‌ای به دادگستری تهران و درج دستور در ذیل آن، در برخی سایت‌های خبری، بار دیگر افتتاح مترو فرودگاه امام خمینی (ره) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و مرجع پاسخگویی در این خصوص نیز تا پایان وقت کاری روز گذشته یافت نشد.

براساس این گزارش در نهایت رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها گفت گفته مانعی برای افتتاح مترو شهر فرودگاهی وجود ندارد.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که برخی رسانه‌ها از نامه دادگستری تهران به پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) مبنی بر توقف افتتاح مسیر شهر آفتاب تا فرودگاه امام که به‌اشتباه برخی از آن به‌عنوان خط 8 مترو یاد کردند، خبر دادند، یادآور شد که این موضوع منتفی شده است.

این سخنان در حالی است که مرجع فنی و تخصصی این مساله تا کنون درباره رفع مشکلات ایمنی این خط تاییدی اعلام نکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.