| کد خبر: 255374 |

تکمیل بیش از ۱۷ کیلومتر زیرسازی و روسازی خطوط ریلی قم

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد.

تین نیوز

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: سال ۱۴۰۱ مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر شامل دو خط مسیر تونلی، اجرا شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، عماد معینی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فنی و اجرایی پروژه مترو قم اظهار کرد: مراحل نهایی زیرسازی و روسازی خطوط ریلی تونل و دپو به طول ۱۷.۵ کیلومتر، شامل دو خط مسیر تونلی به طول حدود ۱۲ کیلومتر تا بعد از ایستگاه میدان شهید مطهری و حدود ۵.۵ کیلومتر خط ریلی دپو انجام شده است.

وی افزود: اقدامات خوبی جهت بومی سازی و استفاده از ظرفیت داخلی در تولید سوزن و کراس آور ادوات روسازی مسیر انجام شده است تا از ظرفیت بخش فنی و دانشگاهی جهت پیشبرد مطالعات استفاده شود.

سرپرست معاونت فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: ساخت سوزن ها، کراس آورها و قطعه مرکزی آن ها به طور کامل توسط شرکت های داخلی دانش بنیان انجام شده است.

معینی تصریح کرد: حدود ۱۲۰۰ متر خط سوله پارکینگ در یک بازه زمانی پنج ماهه اجرا شده که از این نظر سازمان قطار شهری قم دارای یک رکورد در سطح کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.