| کد خبر: 237367 |

◄ گامی مهم برای بهره‌برداری از پروژه مترو قم

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: با توجه به برنامه‌هایی که برای راه‌اندازی و تست گرم پروژه مترو قم وجود دارد، به‌زودی ریل سوم برق‌دار خواهد شد که با انجام این مهم گامی بزرگی به سمت بهره‌برداری برداشته می‌شود.

تین نیوز

منصور درویشی به نصب ریل سوم در پروژه قطار شهری قم اشاره کرد و اظهار داشت: به‌منظور بهره‌برداری از فاز نخست خط یک مترو قم، حدود ۱۸ کیلومتر ریل سوم و متعلقات آن در شهریورماه سال جاری وارد پروژه گردید که این اقلام برای برق‌دار کردن حدود شش کیلومتر مسیر تونل – در دو خط – و حدود شش کیلومتر مسیر دپو خریداری‌شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه عملیات نصب ریل سوم در مسیر تونل بلافاصله پس از اتمام روسازی و از دو هفته پیش آغاز شده است، ابراز کرد: قرار است در ابتدا، نصب ریل سوم در خط شمالی از ایستگاه مطهری تا ایستگاه شهدای کامکار انجام و در ادامه خط جنوبی تکمیل گردد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که برای راه‌اندازی و تست گرم پروژه مترو قم وجود دارد، به‌زودی ریل سوم برق‌دار خواهد شد که با انجام این مهم گامی بزرگی به سمت بهره‌برداری برداشته می‌شود.

درویشی یادآور شد: پیمانکار انتخاب‌شده برای این منظور قابلیت نصب روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر ریل سوم را داراست و عملیات نصب با جدیت و کیفیت بالا در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.