| کد خبر: 184017 |

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم خبر داد؛

فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج‌شنبه سال در قم

۱۱۰ دستگاه اتوبوس همزمان با آخرین پنج‌شنبه سال در قم فعالیت دارند.

تین نیوز

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به خدمات این سازمان به مردم قم در روز پنج‌شنبه آخر سال جهت عزیمت به آرامستان‌ها، گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس برای این کار پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، امیر یزدی از آماده باش سازمان اتوبوسرانی قم در پنج‌شنبه آخر سال و ایام نوروز خبر داد.

وی با توجه به عزیمت هر ساله شهروندان جهت زیارت اهل قبور در آخرین پنج‌شنبه سال، گفت: تمهیدات لازم برای سرویس دهی در مسیرهای ویژه پیش بینی شده است و ناوگان سازمان اتوبوسرانی با توان ۳۴۰ دستگاه اتوبوس آماده سرویس دهی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به خدمات این سازمان به مردم قم در روزهای پایانی سال جهت عزیمت به آرامستان‌ها، اضافه کرد: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس نیز برای پنج‌شنبه آخر سال پیش بینی کرده‌ایم که در میدان‌های شهید مطهری، قائم و نبوت مستقر شده و به سمت بهشت معصومه حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های شهری امسال در شب سال تحویل تا چهار بامداد فعال خواهند بود، عنوان کرد: رانندگان اتوبوس‌های شهری امسال نیز همانند سال گذشته در ساعاتی قبل و بعد از لحظه تحویل سال نیز مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند بود.

یزدی همچنین از قرار گرفتن دو دستگاه اتوبوس در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای اجرای برنامه فرهنگی قم‌گردی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.