بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

پیشرفت ۳۳ درصدی راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه تنگستان

فرماندار تنگستان پیشرفت فیزیکی راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه تنگستان را ۳۳ درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه طی سه سال آینده تکمیل می‌شود.

تین نیوز

فرماندار تنگستان پیشرفت فیزیکی راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه تنگستان را ۳۳ درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه طی سه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد لطفی عصر شنبه در بازدید از راه آهن در دست احداث شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه شهرستان ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور در سانحه هوایی و همراهانش عنوان داشت: یکی از کارهای خوبی که رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی در ابتدای مسئولیتش به عنوان رئیس جمهور انجام دادند رفت آمدهای پر تکراری به استان، شهرستان و در مناطق روستایی داشتند که درواقع می‌خواستند وضع موجود را شناسایی و شناخت بهتری داشته باشند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیس گفتمان و مشاوره‌ای که از مردم می‌گرفتند تا برای تصمیم سازی بهتر در دولت بتوانند تصمیماتی بهتری اتخاذ کنند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی با حضور در کارگاه راه آهن شیراز - بوشهر -عسلویه در شهر اهرم پیرامون پروژه راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه تنگستان بحث و گفتگو کردند و گزارشی از وضع موجود آن گرفتند.

لطفی یاد آور شد: در واقع پروژه راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه که از ۱۵ سال پیش شروع شده بود به علت اینکه منابع به اندازه کافی تأمین نمی‌شد کار گاه در وضعیت غیر فعال و کمترین پیشرفت فیزیکی داشت که تا ابتدای دولت سیزدهم در حدود تنها ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت

وی ادامه داد: با نشست خوبی که با رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی در کارگاه راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه برگزار شد مقدمه تأمین منابع و اعتبارات هموار شد و با پیشنهاد ریاست جمهور شهید به مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه منابع لازم تأمین شد و با با تهاتری که از طریق نفت صورت گرفت و امروز پروژه راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه خصوصاً قطعه‌ای که در تنگستان به عنوان مهمترین و سخت‌ترین قطعه راه آهن است فعال و به صورت مستمر کار آن در حال انجام است.

لطفی خاطرنشان کرد: فاز دوم راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه به سمت چغادک است پیمانکار انتخاب و تجهیز کارگاه صورت گرفته و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

فرماندار تنگستان پیشرفت فیزیکی راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه در منطقه تنگستان را ۳۳ درصد اعلام کرد ابراز امیدواری کرد طی سه سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری باشد.

وی بیان کرد: طول راه آهن شیراز - بوشهر-عسلویه ۴۵۰ کیلومتر است و در حوزه و در استان ۱۴۰ کیلومتر ۲۵ که کیلومتر در حوزه تنگستان که سخت‌ترین قطعه کار ی به لحاظ احداث تونل و پل‌های آن است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.