| کد خبر: 272508 |

تاسیس شرکت هوایی جدید در کشور با مرکزیت لارستان

همچنان روند تأسیس ایرلاین جدید در کشور ادامه دارد و هواپیمایی لاد ایر با مرکزیت لارستان در حال فعالیت برای خریداری هواپیما و فعالیت است.

تین نیوز

همچنان روند تأسیس ایرلاین جدید در کشور ادامه دارد و هواپیمایی لاد ایر با مرکزیت لارستان در حال فعالیت برای خریداری هواپیما و فعالیت است.

تاسیس شرکت هواپیمایی مکران با بکارگیری بوئینگ 737

به گزارش تین نیوز به نقل از صفحه مجازی اخبار هوانوردی،  وعده تاسیس این شرکت هواپیمایی توسط علاء‌الدین بروجردی نماینده‌ی این حوزه داده شده است.  بروجردی در یک سخنرانی گفت : در خصوص راه‌اندازی خط هوایی ویژه فرودگاه لارستان با نام «لاد ایر» اولین فروند این شرکت خریداری شده و آگهی جذب نیرو نیز منتشر شده است تا بتوان از جوانان این خطه در صنعت هوانوردی به کار گرفته شود.ما به سرمایه‌داران برای راه‌اندازی خط هوایی در همه مناطق لارستان بزرگ اعلام کرده‌ایم که هر کدام از شما یک فروند هواپیما به شرکت هواپیمایی «لاد ایر» اضافه کنید، حتماً نام شهرتان را روی هواپیما می‌نویسیم‌ و مالکیت هم به سرمایه‌ گذاران است و کار خیر نیست.

نماد این شرکت هواپیمایی براساس خروس لاری انتخاب شده و همچنان مشخص نیست چه هواپیمایی برای این ایرلاین در نظر گرفته شده است.طبق تصاویر منتشر شده ظاهرا ناوگان این شرکت از هواپیمای MD با رنگ آمیزی خروس لاری، جالب توجه خواهد بود.

 لارستان از جمله ثروتمندترین مناطق استان فارس است و با توجه به موقعیت جغرافیایی پروازهای بسیاری از دبی، دوحه و کویت به صورت دائمی و فصلی برقرار می‌باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.