| کد خبر: 268599 |

استقبال بی‌نظیر از پرواز هفتگی تهران لار تهران

مدیرفرودگاه لارستان گفت: استقبال از پرواز هفتگی تهران لار تهران این پروازها به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای دو هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است.

تین نیوز

مدیر فرودگاه لارستان گفت: استقبال از پرواز هفتگی تهران لار تهران این پروازها به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای دو هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی لارستان، محسن رفیعی مدیر فرودگاه لارستان گفت: امسال لارستانی ها از سفر هوایی به پایتخت و بالعکس استقبال خوبی کردند. بنابراین با آمدن شرکت هواپیمایی چابهار ایر پروازهای این مسیر را افزایش داده است که هم اکنون پروازهای این مسیر در سه روز در هفته در فرودگاه لارستان برقرار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در روزهای یک شنبه، سه‌شنبه و جمعه هر هفته نیز پروازهای تهران لار تهران برقرار است، ادامه داد: در حال حاضر تعداد پروازهای هفتگی تهران لار تهران به ۶ سورتی پرواز رسیده است و شرکت هواپیمایی ایران ایر و چابهار ایر این پروازها را با هواپیمای ایرباس و بوینگ MD با ظرفیت ۱۷۰ نفر راه‌اندازی کرده اند.

به گفته مدیر فرودگاه لارستان، استقبال از این پروازها به قدری مطلوب است که هم‌اکنون بلیت پروازهای هفته ‌آینده آن نیز به فروش رسیده است.

رفیعی با بیان اینکه هنوز ایرلاین‌ها برنامه پروازی شش ماه آینده خود را ارایه نکرده‌اند، یادآور شد: پروازهای تهران لار تهران بر اساس عرضه و تقاضا برقرار است و احتمالا اگر استقبال از آن همواره مطلوب باشد، شاهد استمرار افزایش پروازهای هفتگی این مسیر در فرودگاه لارستان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.