| کد خبر: 271016 |

راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی صدرا از راه اندازی خط جدید به سمت میدان اطلسی شیراز به نام خط شهید سلیمانی خبر داد.

تین نیوز

 رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی صدرا از راه اندازی خط جدید در حوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت میدان اطلسی شیراز به نام خط شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، روح الله شجاعیان امروز، ۲۷ فروردین با اعلام این خبر گفت: مبدا این خط میدان گل ها (فلکه سنگی) صدرا و مقصد فلکه اطلسی شیراز است که فعلاً در آغاز این طرح با ۳ دستگاه ون شهروندان جابه جا خواهند شد و قرار است ۵ دستگاه دیگر ظرف یک ماه آینده به این خط اضافه شود.

شجاعیان در رابطه با ساعات کاری این خط نیز گفت: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت ۶ صبح است که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از ۷ صبح تا ۲۲ شب است.

وی در رابطه با مزایای این طرح گفت: در سال های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز بالاجبار از شهرک گلستان و بزین رفت و آمد می کردند که هم هزینه بر بود و هم وقت زیادی را شهروندان صرف این تردد می کردند که هم اکنون با راه اندازی این خط جدید میدان گل ها هم هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت می شود و همین که در وقت شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

شجاعیان در پایان صحبت های خود اشاره ای هم به موضوع مترو شهر صدرا بیان کرد: در رابطه با راه اندازی مترو در این شهر به زودی طرح مطالعاتی باید شروع شود و امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.