| کد خبر: 263883 |

بررسی مشکلات تاکسیرانی فرودگاه شیراز

در نشستی با حضور مدیر کل فرودگاه های استان فارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات تاکسیرانان فرودگاه شیراز ارائه شد.

تین نیوز

در نشستی با حضور مدیر کل فرودگاه های استان فارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات تاکسیرانان فرودگاه شیراز ارائه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شیراز، در نشستی با حضور فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه های استان فارس، هادی شهداست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و مصطفی کیانی رحیمی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات تاکسیرانان فرودگاه ارائه شد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به اهمیت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان خواستار تعامل و همکاری شهرداری و فرودگاه شیراز در زمینه های مختلف شد و گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان در مواردی از قبیل نوسازی ناوگان شهری، ایجاد ایستگاه با امکانات سرمایشی و گرمایشی برای رانندگان، ساماندهی و رعایت تعرفه ها، استقرار تاکسی ها در موقعیت مناسب و مقابله با فعالیت مسافربرهای غیر مجاز بررسی و در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: در این راستا برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته که پس از برگزاری جلسات کارشناسی قابلیت اجرا خواهد داشت.

در ادامه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن ابراز رضایت از برگزاری جلسه، تقویت همکاری دوجانبه شهرداری و فرودگاه را سازنده عنوان کرد و گفت: رویکرد مجموعه شهرداری و فرودگاه تعاملی است و در این مسیر برای همکاری با فرودگاه هیچ محدودیتی قائل نیستیم.

وی افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه و ساماندهی وضعیت جایگاه تاکسیرانان و موضوع استقرار خودروها از جمله دغدغه هایی است که با تفاهم و همکاری به نتیجه خواهد رسید و در نهایت نتایج آن شامل حال شهروندان خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    با سلام. مطمئن باشید که به هیچ یک از این مشکل هارسیدگی نخواهد شد. با تشکر

    • احسان 0 0

      😂😂😂😂😂😂