| کد خبر: 256137 |

ساماندهی ۱۸ کیلومتر از کمربندی جنوبی در دستور کار شهرداری قرار گرفت

در بازدید مدیریت شهری شیراز، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای و جمعی دیگر از مدیران از کمربندی های شیراز، عملیات ساماندهی ۱۸ کیلومتر از کمربندی جنوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

تین نیوز

در بازدید مدیریت شهری شیراز، مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل جاده ای و جمعی دیگر از مدیران از کمربندی های شیراز، عملیات ساماندهی ۱۸ کیلومتر از کمربندی جنوبی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، این بازدید که از پل فسا-محور جنوبی ورودی شیراز- در ابتدای کمربندی جنوبی "امام خمینی (ره)" شروع و با طی مسیر رینگ پیرامونی شیراز به کمربندی شمالی به اکبرآباد و پس از آن کمربندی شمال شرقی شیراز در جاده خرامه خاتمه یافت.

شهردار کلان شهر شیراز هدف این بازدید را ساماندهی کمربندی دانست و تصریح کرد: از سال قبل در راستای دغدغه مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری در راستای ساماندهی کمربندی وجود داشته است.

به گفته محمدحسن اسدی؛ مقرر شده عملیات ساماندهی ۱۸ کیلومتر از کمربندی که در محدوده خدماتی شهر شیراز است، توسط شهرداری این کلان شهر صورت پذیرد.

او به بازدید میدانی و تصمیماتی که در این راستا اتخاذ شد، اشاره و اظهار کرد: تصمیمات قطعی طی چند روز آینده گرفته خواهد شد.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلان شهر شیراز در ادامه سخنان خود به بازدید کمربندی شمال شرقی از محور اکبرآباد به سمت خرامه اشاره و عنوان کرد: به طور رسمی این محور زیربار ترافیک نرفته و اگر این موضوع اتفاق بیافتد و تقاطع چپگرد از طرف زیباشهر آزاد شود، حجم زیادی از تردد به سمت کمربندی شمال شرقی خواهد رفت.

اسدی ابراز امیدواری کرد: تصمیمات اتخاذ شده بتواند بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کند.

رئیس کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه ای که بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس منعقد شده است، مبحث تقسیم کار انجام شده باید به صورت عملیاتی پیگیری و کار پیش رود.

علی اکبر سلطانی به مرور تفاهم نامه در این بازدید میدانی و اقدامات و کارهایی که در این راستا در سال 1402 انجام می شود، اشاره و بر تقسیم کاری صورت گرفته تصریح کرد.

او گفت: این اقدامات در جلسه آتی کمیسیون حمل ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در دفتر شهردار با حضور مسؤولان ذی ربط به صورت نهایی و با قید مشخصات فنی تعیین تکلیف می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.