| کد خبر: 256091 |

100 پرواز در ماه از مبدا فرودگاه بین‌المللی لارستان

پروازهای فرودگاه بین‌المللی لارستان از مرز ۱۰۰ پرواز در ماه عبور کرد.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه آیت الهی لارستان با اشاره به افزایش دو پرواز فلای دبی، گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان از مرز ۱۰۰ پرواز در ماه عبور کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین الله صولتی مدیرکل فرودگاه آیت الهی لارستان گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان از مرز ۱۰۰ پرواز در ماه عبور کرد.

صولتی با اشاره به افزایش دو پرواز فلای دبی، از افزایش پروازی فرودگاه آیت الهی در راستای سیاست افزایش تعاملات منطقه ای و اقتصادی خبر داد.

وی با اشاره به تداوم مذاکرات با شرکت های هواپیمایی خارجی برای افزایش پروازها در فرودگاه آیت الهی لارستان تصریح کرد: درخواست شرکت هواپیمایی فلای دبی برای افزایش پروازها به فرودگاه لارستان تأیید شده و با برقراری پرواز شرکت مذکور در روزهای یک شنبه تعداد پروازهای این شرکت به ۵ روز در هفته افزایش یافت.

به گفته صولتی، هم اکنون ۱۱۲ پرواز در ماه توسط شرکت های خارجی و داخلی در حال اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه آیت الله آیت الهی هستند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان تصریح کرد: آمادگی داریم در ایام طرح سفرهای تابستانی پروازهای مشهد و عتبات را انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی لارستان هم اکنون شرکت های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، فلای دبی و ایر عربیا تردد مسافران و حمل بار به فرودگاه بین المللی لارستان را برعهده دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.