| کد خبر: 229459 |

شرکت شهر سالم به واردات واکسن اقدام کند/کارکنان پرخطر در اولویت

رئیس شورای شهر تهران گفت: با موافقت رئیس جمهور به تامین واکسن توسط دستگاه‌های عمومی و خصوصی، شرکت شهر سالم می‌تواند در این حوزه وارد شده و کارکنان پرخطر را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: با موافقت رئیس جمهور به تامین واکسن توسط دستگاه‌های عمومی و خصوصی، شرکت شهر سالم می‌تواند در این حوزه وارد شده و کارکنان پرخطر را در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در سخنان پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان، از تشدید تلفات کرونایی در تهران، ابراز نگرانی کرد و گفت: رسیدن آمار تلفات تهران به بیش از ۱۲۰ نفر روزانه و روند افزایشی آن، از بازگشت شرایط وخیم پاییز گذشته خبر می‌دهد.

وی با اشاره به محدودیت‌های دیرهنگام ایجاد شده گفت: این محدودیت‌ها تاکنون تأثیرگذار نبوده است.

هاشمی گفت: با توجه به اینکه بخش عمده خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری، جزو فعالیت‌های ضروری مورد نیاز شهروندان است و از مسئولان مدیریت شهری انتظار داریم مساله واکسیناسیون پرسنل صف مقدم شهرداری تهران را که بدون تعطیلی و وقفه در حال خدمت رسانی و در معرض ابتلاء به بیماری کرونا هستند  پیگیری کنند.

وی ادامه داد: پاکبانان زحمت کش، کارگران میادین میوه و تره بار، کارکنان شهروند و پرسنل بخش سلامت شهرداری به صورت جدی در معرض ابتلاء به کرونا هستند و با توجه به موافقت رئیس جمهور با تأمین واکسن توسط دستگاه‌های عمومی و خصوصی، شرکت شهر سالم می‌تواند در این حوزه وارد شده و کارکنان پرخطر را در اولویت واکسیناسیون قرار دهند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، قانون عوارض ارزش افزوده که در مصوبه قبلی آن، تعیین عوارض از اختیارات شهرداری‌ها، سلب شده بود، در مجلس شورای اسلامی، اصلاح شد و اختیارات قانونی شورای شهر و شهرداری در این مصوبه تثبیت شد که بدین وسیله از مجلس محترم قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با مساعدت شورای محترم نگهبان این مصوبه تأیید و ابلاغ شود تا بحران مالی ایجاد شده برای شهرداری‌ها که در این شرایط کرونایی و تورمی، تشدید نیز شده است، با تأمین منابع مالی پایدار ناشی از عوارض افزوده، سامان یابد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.