| کد خبر: 228280 |

دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خط 6 متروی تهران گفت: دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است.

تین نیوز

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت خط 6 متروی تهران گفت: دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در آیین افتتاح سه ایستگاه مترو و بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهری که به صورت مجازی در محل صحن شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، گفت: دو سال پیش گفته بودم حتی یک کیلومتر خط مترو هم ایجاد نکردیم اما الان حرفم را پس می گیرم، با گذشت دو سال و با کمک آقای حناچی و تلاش های گذشته پورسیدآقایی و تیم مناف هاشمی امروز می توانم بگویم که بیش از ۱۰ کیلومتر خط مترو افتتاح کرده ایم. امسال ۹ ایستگاه را افتتاح کردیم و در سال آینده ۴ ایستگاه دیگر افتتاح می کنیم و ایستگاه هایی که در گذشته افتتاح کردیم، عدد تونل افتتاح شده بیش از ۲۰ کیلومتر می شود.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه تی.بی.ام در خط ۶ به نزدیک حرم شاه عبدالعظیم رسیده است که در حدود ۶ کیلومتر را شامل می شود، افزود: این دو ایستگاه بسیار مهم است. شمال غرب تهران تا به حال به این سبک به مترو متصل نبود و پدیده جدیدی در شمال غرب است،چراکه ترافیک شمال غرب به سمت مرکز شهر با این ایستگاه کمتر می شود و مسافران می توانند از ایستگاه شهید ستاری به ایستگاه اشرفی اصفهانی و سپس در ایستگاه تربیت  مدرس وارد خط ۷ شوند و از این خط به مرکز و نقاط دیگر تهران بروند که افتخار جدیدی  برای مترو است که توانست منطقه ۵ و بخشی از منطقه ۲  را به مترو متصل کنند.

هاشمی در تشریح جزییات این ایستگاه ها گفت: در گذشته مساله آسانسور و معلولین خیلی جدی گرفته نمی شد که امروز با پیگیری و تلاش خانم نژادبهرام هیچ ایستگاهی بدون آسانسور افتتاح نمی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.