| کد خبر: 225016 |

هدف بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها، نشاط اجتماعی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هدف بهره‌برداری از پیاده‌راه‌های تهران نشاط اجتماعی و نه درآمدزایی است، گفت: مسوولان قانون هوای پاک را با جدیت پیگیری کنند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هدف بهره‌برداری از پیاده‌راه‌های تهران نشاط اجتماعی و نه درآمدزایی است، گفت: مسوولان قانون هوای پاک را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ شورای شهر امروز از ساعت 7:30 برنامه خود را به صورت هم‌اندیشی آغاز کرد و سه موضوع اصلی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: حسابرسی شورای مالی شورا طی چند سال گذشته، مسأله استعفای حجت نظری و طرح مباحثی از سوی ایشان و همچنین بازبینی قانون شوراها در مجلس از مسائلی بود که اعضای شورا نظراتشان را در این جلسه هم‌اندیشی مطرح کردند.

وی بیان داشت: حجت نظری امروز در این جلسه هم‌اندیشی، صحبت‌هایی را داشت ودرباره مسأله استعفایش گفت‌وگو کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: مجلس نامه‌ای به شورای شهر ارسال کرده و نظرات اعضای شورا در مورد قانون شوراها مطرح شده است که بر همین اساس قرار شده ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران نظرات اعضای شورا را جمع‌بندی و طی نامه‌ای به مجلس ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران در مورد لایحه طرح بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها گفت: ‌این لایحه امروز در صحن شورا از دستور خارج شد و تاکنون چندین بار این موضوع در شورا رفت و برگشت داشته است. این لایحه احتمال داشت این فکر را ایجاد کند که هدف از بهره‌برداری پیاده‌راه‌ها، درآمدزایی برای شهرداری است، در حالی که اصلاً این چنین نیست و هدف نشاط اجتماعی بوده است.

هاشمی گفت: برای اینکه موضوع درآمدزایی القا نشود و مسأله نشاط اجتماعی مطرح باشد،‌ لایحه طرح  بهره‌برداری از پیاده‌راه‌ها برگشت داده شد.

وی درباره مسئله آلودگی هوا در پایتخت گفت: ‌انتظار ما از مسئولین این است که فقط در زمان آلودگی به فکر چاره برای این معضل نباشند و قانون هوای پاک را با جدیت دنبال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.