| کد خبر: 223989 |

انتقاد محسن هاشمی از بهانه های مدیران شهری/ سرانجام اوراق مشارکت مترو

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیران شهری در جذب بودجه غیرنقد بهانه می آورند،‌گفت: شهرداری از ابتدای سال 12 هزار میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که باید این رقم 20 هزار میلیارد تومان بود.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیران شهری در جذب بودجه غیرنقد بهانه می آورند،‌گفت: شهرداری از ابتدای سال 12 هزار میلیارد تومان درآمد داشته در حالی که باید این رقم 20 هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی میان اعضای شورای شهر و حناچی برگزار نشد که البته به دلیل مشکلات مربوط به مترو، اتوبوس و کرونا برگزاری این جلسات امری حائز اهمیت است.

وی افزود: علاوه بر ارائه نطق و تذکر اعضای شورای شهر امروز طرح یک فوریتی درباره موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت و ساز در جماران به تصویب رسید و همچنین اعضای شورا پیشنهاد تشکیل کمیته ای را درباره سازمان‌های مردم‌نهاد دادند که این پیشنهاد رأی نیاورد و مسأله درآمد از میادین میوه‌ و تره‌بار به دلیل عدم شفافیت‌ها امروز به سرانجام نرسید و قرار شد در کمیسیون مربوطه بیشتر بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران نیز گفت: از ابتدای سال تا کنون شهرداری تهران باید حدود 20 هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کرد که تنها 12 هزار میلیارد محقق شده و 38 درصد در این زمینه عقب هستیم.

هاشمی بیان داشت: شهرداری تهران در جذب بودجه غیرنقد دچار مشکل است و مدام این بهانه در شهرداری وجود دارد که تغییر در قیمت‌ها سبب محقق نشدن این مسأله بوده است.

وی درباره سرانجام تحقق اوراق مشارکت جهت توسعه حمل و نقل عمومی تهران گفت: خوشبختانه خبرهای خوب و مثبتی در این زمینه به من رسیده و مناف هاشمی معاون شهردار تهران اعلام کرده که این موضوع در حال سرانجام رسیدن است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.