| کد خبر: 223710 |

راهکار محسن هاشمی برای توسعه مترو

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای گرفتن حق مردم تهران بیش از نجابت نیاز به سماجت داریم گفت:‌ اولویت نخست تهران در شرایط کرونا تقویت حمل و نقل عمومی است.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای گرفتن حق مردم تهران بیش از نجابت نیاز به سماجت داریم گفت:‌ اولویت نخست تهران در شرایط کرونا تقویت حمل و نقل عمومی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح باغ سلیمانیه اظهار داشت: این باغ بخشی از عمارت 25 هکتاری وثوق‌الدوله در جنوب شرق تهران است که با همکاری بنیاد مستضعفان و شهرداری تبدیل به بوستان شد و از امروز در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: افتتاح این باغ از جمله اقداماتی است که در واقع شیوه صحیح استفاده از اموال عمومی محسوب می‌شود و موجب احیای سرمایه‌های اجتماعی انقلاب است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:‌ در حال حاضر به جای اینکه شاهد ساخته شدن مال‌ها و برج‌ها در تهران باشیم بوستان‌ها و پارک‌های عمومی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم، انتظار مردم از شهر این است که تهران تبدیل به شهر زندگی شود که راه‌‌اندازی باغ سلیمانیه نقش مؤثری در این راستا دارد.

هاشمی به کمبودهای حمل و نقل عمومی در تهران اشاره کرد و گفت:‌در تحقق توسعه حمل و نقل عمومی با مشکل مواجهیم ازدحام در سیستم حمل و نقل عمومی و ترافیک از مشکلات تهران است که در شرایط کرونا وضعیت را حادتر کرده به طوری که نه معابر تهران ظرفیت استفاده از این حجم از خودروهای شخصی را دارد و نه حمل و نقل عمومی پاسخگوی مسافران در شرایط کرونا است.

وی بیان داشت:‌ از اولویت‌های مهم تهران تقویت حمل و نقل عمومی است که متأسفانه در اولویتمسؤولان نیست و حمل و نقل عمومی شهر مانند یک فرزند یتیم بین سیستم بانکی، دولت، مجلس و دستگاه‌های مختلف سرگردان است و هر جایی هم که احساس قدرت و کنترل باشد بخشی از حق این کودک یتیم تصاحب می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: هر چند که حناچی بر رعایت آداب و حرمت‌ها تأکید زیادی دارد ولی باید توجه داشت برای گرفتن حق مردم تهران بیش از نجابت نیاز به سماجت داریم متأسفانه صدای کودک یتیم حمل و نقل عمومی در حال تضییع شدن است و باید از آن پیشگیری کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.