| کد خبر: 220563 |

◄ شهرداری چاره ای جز افزایش نرخ بلیت حمل و نقل عمومی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:کاهش مسافر سیستم حمل و نقل عمومی را ورشکسته کرده و شهرداری چاره‌ای جز افزایش نرخ بلیت ندارد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:کاهش مسافر سیستم حمل و نقل عمومی را ورشکسته کرده و شهرداری چاره‌ای جز افزایش نرخ بلیت ندارد.

به گزارش تین نیوز، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران دقایقی پیش در گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: پیشنهاد افزایش نرخ بلیت حمل و نقل عمومی به صورت لایحه از طرف شهرداری تهران بود، شهرداری دچار بحران مالی شده و چاره‌ای جز افزایش مجدد نرخ بلیت حمل و نقل عمومی نداشت. در گذشته میزان استفاده از حمل و نقل عمومی حدود ۴ میلیون سفر بوده است. این عدد تقریبا به ۲ میلیون نفر رسیده است.

هاشمی با بیان اینکه کاهش مسافرگیری سیستم حمل و نقل عمومی را با ورشکستگی مواجه می‌کند، بیان کرد:این لایحه به شورا ارائه و یک فوریت آن تصویب شد، بنده با افزایش نرخ بلیت مخالف هستم؛ یکی از منبع انتشار ویروس کرونا حمل و نقل عمومی است. از دولت می‎خواهیم برای جلوگیری از گرانی بلیت، از بودجه مقابله با کرونا به شهرداری کمک کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس 0 0

    آقای حناچی و محسن هاشمی
    شهرداری املاک فراوانی دارد که اگر بفروش برساند درآمد نجومی بدست خواهد آورد.در شهرداری تهران گویا فقط هزینه تراشی می دانند،اینهمه پرسنل مازاد،اینهمه ناحیه،اینهمه شهرداری مناطق!!!!! اینهمه حقوق بگیر ناکارآمد!!! اینهمه ابنیه سوپرشیک که نگهداری شان هزینه هنگفت دارد!!!
    آقای شهردار بهتر است بجای افزایش قیمت حمل و نقل عمومی کارمندان مازاد را بفرستید خارج تا دوره های مدیریت هزینه و اقتصاد حمل ونقل یاد بگیرند و اینقدر به مردم فشار وارد نکنند!!!
    اگر هم دانش و توان اداره شهر را ندارید ،استعفاء داده تا توانمندان وارد شوند که بسیارند.
    الگوهای بین المللی مدیریت شهری موجودند جناب شهردار!!و ریاست شورای شهر تهران
    لطفا گهگاه با خبرگان همنشینی فرموده و شهر و حمل و نقلش را جدی بگیرید!!!!!