| کد خبر: 193776 |

در صحن شورا مطرح شد؛

اثبات ۳۳ مورد تخلف در صورت های مالی سال ۹۳ شهرداری تهران

گزارش حسابرس شورا از صورت های مالی سال ۹۳ شهرداری تهران، در جلسه علنی شورای شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

 در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی گزارش حسابرس منتخب شورا از صورت های مالی سال ۹۳ شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدا مجید فراهانی نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به گزارش حسابرس و پاسخ شهرداری تهران را قرائت کرد که در آن پیشنهاداتی به شهرداری و شورای شهر و موارد تخلفی که مورد پذیرش کمیسیون برنامه و بودجه قرار نگرفته بود، اعلام کرد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، در ادامه محسن هاشمی ضمن تشکر از حسابرس منتخب شورا، شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه که گزارش تلفیق صورت های مالی شهرداری سا ل۹۳ را بررسی کردند، گفت: بیش از صد مورد تخلف توسط گزارش حسابرس منتخب قرائت شد که بعد از پاسخ شهرداری و نظر کمیسیون تخصصی تعداد این تخلفات به ۳۳ بند کاهش یافت. امروز باید در ارتباط با این موضوع تصمیم گیری کنیم.

پس از این مطلب محمود میرلوحی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه متأسفانه ۳۳ مورد از حساب های قبلی بلاتکلیف مانده اند تصریح کرد: بررسی این صورت های مالی بسیار  سنگین، فنی و حرفه ای بود که وقت زیادی را صرف خود کرد. انتظار داریم رسانه ها به این مسئله توجه کنند و بی اعتنا از آن عبور نکنند.

وی با اشاره به یکی از تخلفات گفت: فقط در یک مورد تخلف می توان تحقیق و تفحص داشت. صدور هولوگرام ها و موارد دیگر که در گزارش حسابرس به آن اشاره شده است و مورد توجه ما قرار گرفته با هدف اصلاح رویکرد است. برای همین تکالیفی را در بندها برای شورا و شهرداری مشخص شده است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مواردی که تخلفات آن احراز شده است به هیئت تخلفات و در صورت لزوم به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

در پایان، رئیس شورای شهر تهران، تکالیف مصوب برای شورا براساس گزارش تلفیق صورت های مالی سال ۹۳ بود را به رأی گذاشت که با ۱۴ رأی موافق تصویب شد. نکته ای که محسن هاشمی در پایان به آن اشاره کرد این بود که با توجه به تکالیفی که کمیسیون برنامه و بودجه برای گزارش تلفیق صورت های مالی سال ۹۳ تعیین کرده است به این معناست که گزارش تلفیق سال ۹۳ شهرداری تهران مقبول به شرط است. یعنی با قبول این تکالیف این صورت های مالی پذیرفته شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.