| کد خبر: 193087 |

انتقاد هاشمی از زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در شهرهای اقماری تهران

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تجهیز زیرساخت‌های پایتخت در حمل و نقل عمومی گفت که باید ظرفیت سفرهای ریلی به ۱۰ میلیون سفر برسد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تجهیز زیرساخت‌های پایتخت در حمل و نقل عمومی گفت که باید ظرفیت سفرهای ریلی به ۱۰ میلیون سفر برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در مراسم افتتاح استودیوی پلیس پایتخت که صبح امروز در محل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد اظهار کرد: ابتدا لازم می‌دانم که از تمام عزیزان که در راه‌اندازی این استودیو تلاش کردند قدردانی کنم.

 وی با بیان اینکه نظم و امنیت دو مولفه عمومی است که تامین آن به عنوان وظیفه ذاتی پلیس در نظر گرفته شده است گفت: ‌اولویت ویژه‌ای در بحث ترافیک در مدیریت شهری وجود دارد و ما در کنار دیگر دستگاه‌های مسئول به دنبال حل این مشکلات هستیم.

هاشمی با انتقاد از وضعیت زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در شهرهای اقماری تهران اظهار کرد: در تهران زیرساخت‌های خوبی ساخته شده اما این زیرساخت‌ها تجهیز نشده است که باید تجهیز شود اما شاهد آن هستیم که در شهرهای اقماری زیرساخت‌ها نیز کافی نیست و باید ساخته شود.

 هاشمی با بیان اینکه در مجموعه شهر تهران و شهرهای اقماری حدود ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی داریم خاطر نشان کرد: ۳۰۰ کیلومتر از این مسیر در تهران و ۲۰۰ کیلومتر از آن در شهرهای اقماری است و ما با همین ظرفیت که داریم باید ۱۰ میلیون سفر داشته باشیم اما تعداد سفرهای ما کمتر از 2.5 میلیون سفر است.

هاشمی با تأکید بر ضرورت ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارکرد: هرچه طرح های ترافیکی و زوج و فرد داشته باشیم اما تا زمانی که حمل و نقل عمومی درستی نداشته باشیم به مردم فشار می‌آید و این در شأن و شخصیت مردم نیست، بنابراین باید زیرساخت‌های آن را در پایتخت تجهیز کنیم تا بتوانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم.

رییس  شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آسیب های اجتماعی نیز گفت: در این زمینه در کنار پلیس و شهرداری سازمان‌هایی همچون بهزیستی، سپاه، بسیج و غیره هم مسئولیت دارند که می‌طلبد همه پای کار بیایند و کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود البته تخصص اصلی من حمل و نقل است و بیشتر در این حوزه صحبت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.