| کد خبر: 193018 |

هاشمی مصوبات امروز شورای شهر تهران را تشریح کرد

پس از قرائت گزارش شهرداری تهران پاسخ گزارش را ارئه می‌کند و پاسخ شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و سپس در صحن شورای شهر ارائه می‌شود.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران مصوبات امروز این شورا را در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و درباره مصوبات امروز شورای شهر تهران گفت: بخشی از گزارش تلفیق سال ۹۳ در شورای شهر تهران قرائت شد و به نظر من این گزارش گزارش مهمی است که ما در ارائه آن تاخیر داریم و امروز در سال ۹۸ در حال قرائت گزارش سال ۹۳ هستیم.

او گفت: پس از قرائت گزارش شهرداری تهران پاسخ گزارش را ارئه می‌کند و پاسخ شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی و سپس در صحن شورای شهر ارائه می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که گزارش تلفیق برای اولین بار در صحن شورا قرائت شد گفت:، چون نخستین بار بود که گزارش تلفیق ارائه می‌شد به نظر آمد این گزارش مجدد باید در هیئت رئیسه مطرح شود که هم سرعت داشته باشد و هم دقت.

هاشمی با اشاره به ۲۳۷ بند گزارش تلفیق گفت: تنها توانستیم ۱۰ بند از ۲۳۷ بند گزارش تلفیق را بخوانیم و به نظر من گزارش تلفیق گزارش محرمانه‌ای نیست، زیرا باید گزارش مطرح شود آن قسمت که شهرداری پاسخگو است مستندات خود را ارئه کند اگر تخلف اداری صورت گرفته به هیئت تخلفات اداری و اگر موضوع کیفری مطرح می‌شود جرائم به مراجع غذایی ارجاع داده شود.

او درباره مدیریت مترو گفت: تذکر من پیش از شروع دستور مبنی بر اعتراضی بود که برخی از عوامل و کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو در تعدیل و جابه جایی خود مطرح کرده بودند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه معترضین هاشمی را خطاب قرار می‌دهند، گفت: به علت سابقه من در مدیریت مترو هر مشکلی که در این حوزه پیش می‌آید تصور بر این است که من باید در آن ورود کنم و امروز که در سمت شورای شهر مشغول به فعالیت هستم کارکنان مترو بر این باورند که می‌توانم در حوزه مدیریت مترو اعمال نفوذ کنم.

هاشمی با تاکید بر توسعه مترو گفت:  متاسفانه شاهد هستیم ۴ دستگاه TBM ما فعال نیستند و زمانی که کارکنان مترو احساس می‌کنند توسعه و خدمات رسانی مترو ضعیف شده نگران می‌شوند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.