| کد خبر: 184233 |

عملکرد ضعیف شورای شهر تهران عامل ریزش آرای اصلاح‌طلبان

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: عملکرد منفی اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران، منجر به ریزش آرای جریان اصلاح‌طلب در انتخابات‌ آتی می‌شود.

تین نیوز

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: عملکرد منفی اصلاح‌طلبان در شورای شهر تهران، منجر به ریزش آرای جریان اصلاح‌طلب در انتخابات‌ آتی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، محسن کوهکن با بیان اینکه عملکرد و تفکر اعضای فعلی شهرداری تهران برای اداره این کلان‌شهر مطلوب نیست، گفت: از سوی دیگر سازمان فرهنگی شهرداری تهران در این دوره عملکرد نامطلوبی داشته است و علی‌رغم آنکه این سازمان بسیار عریض و طویل است و میلیاردها تومان اعتبار دارد اما نمود و تأثیرات مؤثری از این سازمان در شهر تهران را نمی‌بینیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه اغلب تابلوهایی که در تهران نصب شده، برای تبلیغات کنسرت است و شهرداری از این طریق درآمد گزافی را به دست می‌آورد اما برای ایامی چون نوروز آنطور که باید و شاید تمهیداتی در سطح شهر در نظر گرفته نمی‌شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری تهران تهی از بار فرهنگی است، افزود: اصلاح طلبان با این عملکرد ضعیف خود در تهران، بالاترین خدمت را به طیف اصولگرا کردند چرا که عملاً مشخص شد که شهرداری تهران در دوره قبل چه خدماتی را به این شهر عرضه کرد.

کوهکن خاطرنشان کرد: عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران کاملاً در مسیر عملکرد دولت است و قطعاً عملکرد منفی آنان منجر به ریزش آرای جریان اصلاح‌طلب در انتخابات‌های بعدی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.