| کد خبر: 179647 |

◄ بلیت مترو گران می‌شود؟

یکی از اعضای شورای‌شهر تهران درباره قیمت بلیت مترو از قیمت 10هزارتومانی صحبت کرده بود که موجب برخی نگرانی‌ها شده بود. محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران دراین‌باره توضیح داد: منظور ایشان قیمت تمام‌شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزارتومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.

تین نیوز

یکی از اعضای شورای‌شهر تهران درباره قیمت بلیت مترو از قیمت 10هزارتومانی صحبت کرده بود که موجب برخی نگرانی‌ها شده بود.

محسن هاشمی، رئیس شورای‌شهر تهران دراین‌باره توضیح داد: منظور ایشان قیمت تمام‌شده بلیت بود نه اینکه از مردم ۱۰ هزارتومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه‌ای برای گران کردن بلیت نداریم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای‌شهر تهران بابیان اینکه امروز برای اولین بار تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای‌شهر تهران مطرح شد، گفت: اعضای شورا پس از ماه‌ها تحقیق و تفحص در مورد موسسه همشهری نظرات خود را بیان کردند.

او در پاسخ به این سؤال که نتیجه تحقیق و تفحص چه می‌شود، گفت: یا باید به سازمان تخلفات اداری ارجاع داده شود و یا موضوع برای پیگیری بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شود.

به‌نظر می‌رسد برخی مدیران همشهری با ایجاد پست‌های سوری حقوق بسیار هنگفتی دریافت کرده‌اند.

هاشمی همچنین از تصویب کلیات انتشار سه‌هزار میلیاردتومان اوراق مشارکت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی خبرداد و گفت:‌ براین اساس دوهزار میلیاردتومان این اوراق به مترو و هزار میلیاردتومان به اتوبوس اختصاص داده می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.