| کد خبر: 167236 |

◄ پاسخ هاشمی به اعتراض آژانس‌ها در مورد قیمت طرح ترافیک

رییس شورای شهر تهران در مورد کاهش ترافیک در پی اجرای این طرح تصریح کرد: در ماه رمضان ترافیک کاهش می‌یابد و دستاورد اصلی این طرح مهر ماه و در آغاز سال تحصیلی به وضوح مشخص می شود و به درستی می توان در آن زمان موضوع را بررسی کرد.

تین نیوز

طرح ترافیک تاکنون موفق بوده و گزارش مشکلی در محدوده 31 کیلومترمربعی طرح ترافیک نداشتیم؛ اما برخی از گروه‌ها و اقشار مختلف درخواست‌هایی در مورد سهمیه طرح ترافیک داشتند که باید بررسی شود. محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت: گزارشی از بروز مشکل در محدوده طرح ترافیک در پی اجرای طرح نداشتیم.

هاشمی افزود: دو فوریت طرحی درخصوص ارائه تخصیص بیشتر در طرح جدید به رانندگان آژانس‌ها موردبررسی قرار گرفت اما دو فوریت آن رأی نیاورد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد که امید است هر چه زودتر در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی انجام گیرد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد کاهش ترافیک در پی اجرای این طرح تصریح کرد: در ماه رمضان ترافیک کاهش می‌یابد و دستاورد اصلی این طرح مهرماه و در آغاز سال تحصیلی به‌وضوح مشخص می‌شود و به‌درستی می‌توان در آن زمان موضوع را بررسی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، او در پاسخ به این سؤال که اگر مشکلی احساس شود آیا طرح را اصلاح می‌کنید؟ گفت: ما اصلاح‌طلب هستیم و اصلاح می‌کنیم.

طبق گزارش‌های مردمی، امروز و در ادامه اعتراضات رانندگان و صاحبان آژانس‌های تهران به نرخ و میزان سهمیه طرح ترافیک، تجمعی مقابل شورای اسلامی شهر تهران انجام‌شده بود.

دو روز پیش چنین تجمعی مقابل فرمانداری تهران انجام‌شده بود که با قول مساعد فرماندار برای کاهش قیمت طرح ترافیک به پایان رسیده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.