| کد خبر: 163008 |

◄ جزئیات استعفای شهردار تهران از زبان محسن هاشمی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، از حضور محمدعلی نجفی تا پایان تعطیلات سال 97 در سمت شهردار تهران خبر داد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، از حضور محمدعلی نجفی تا پایان تعطیلات سال 97 در سمت شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مجید فراهانی با تائید خبر استعفای شهردار تهران، اظهار کرد: جلسه فوق‌العاده‌ای در شورای شهر به صورت غیر علنی برگزار و در آن دکتر نجفی در خواست استعفای خود را تقدیم هیات‌رئیسه شورا کرد.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: با توافق بین شورای شهر و شهردار تهران، نجفی تا پایان ایام تعطیلات نوروز و تا انتخاب سرپرست و یا شهردار جدید به کار خود در شهرداری ادامه خواهد داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متن استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران در صورت صلاحدید وی به اطلاع عموم خواهد رسید.

در عین حال، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در پایان این جلسه غیرعلنی به میان خبرنگاران آمده و جزئیات بیش‌تری از موضوع استعفای نجفی ارائه کرد. او گفت: استعفای آقای نجفی عصر دیروز  دریافت و امروز در نشست غیرعلنی بررسی شد.

در حالی که برخی وب‌سایت‌ها دلیل این استعفا را «بیماری» عنوان کرده بودند؛ محسن هاشمی نیز با «تایید» این موضوع گفت: ایشان علت استعفا را مشکل جدید پزشکی مطرح کردند؛ این مشکلات را نمی‌توان علنی کرد. اکر کسی بخواهد این موضوع را علنی کند پزشک ایشان و یا شخص خود شهردار است. اما در هر صورت  شورای شهر تهران باید درجلسه رسمی خود راجع به این موارد تصمیم بگیرد.

هاشمی افزود: براساس قانون شهردار تا اولین جلسه رسمی شورای شهر،  باید اداره شهر را انجام دهد تا هیچ مشکلی برای شهروندان پیش نیاید و در اولین جلسه علنی در سال اینده این موضوع بررسی می‌شود. اگر توضحیات قانع‌کننده بود رای به قبول استعفا داده شد، سرپرست مشخص میشود.

او اضافه کرد: جای نگرانی برای شهروندان نیست چراکه پرسنل شهرداری به فعالیت ادامه می‌دهند. شورا هم درکنار مردم و شهرداری خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهردار 0 0

    قالیباف شهرداری را ورشکست نمود و رفت ،نجفی آمد ونشان داد کار هر کس نیست خرمن کوفتن،حالا محسن هاشمی چگونه شهرداری خواهد شد؟ شجاع باشید و یک شهردار سالم وغیر وابسته برگزینید۰