| کد خبر: 166459 |

رئیس کارگروه شهر هوشمندعنوان کرد:

◄ جای خالی قواعد علمی در ارزیابی عملکرد شهرداری تهران

رئیس کارگروه شهر هوشمند شورای شهر تهران، با اشاره به ضرورت به‌کارگیری قاعده علمی در ارزیابی عملکرد هر سازمان به خصوص شهرداری تهران، خواستار آن شد تا این مهم در پایان هر سال انجام بگیرد.

تین نیوز

رئیس کارگروه شهر هوشمند شورای شهر تهران، با اشاره به ضرورت به‌کارگیری قاعده علمی در ارزیابی عملکرد هر سازمان به خصوص شهرداری تهران، خواستار آن شد تا این مهم در پایان هر سال انجام بگیرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدمحمود میرلوحی اظهار کرد: دغدغه اعضای شورای شهر تهران بر آمارهای غیرمنطقی موجود در زمینه نیروی انسانی مشغول به کار در شهرداری و ضرورت بازنگری و اصلاح ساختارها و چابک‌سازی سازمانی در قالب‌هایی چون برون سپاری و ارزیابی عملکرد کارکنان متمرکز شده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهرداری باید طبق نظر شورا، در حوزه منابع انسانی اصلاح و برون‌سپاری امور را انجام دهد و فعالیت‌های موازی با سایر دستگاه‌های غیر مرتبط را متوقف کرده و ساماندهی کامل در این‌باره صورت بدهد.

عضو شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: قاعده علمی این است که باید ارزیابی عملکرد در هر سازمان و در پایان سال انجام بگیرد، این مهم قطعا در سال‌های گذشته مغفول مانده که امروزه در سازمان شهرداری با برخی بحران‌های تخصصی و علمی مواجه هستیم، در نظرسنجی‌های انجام شده وضعیت سلامت سازمان خوب نبوده و جایگاه سازمان متاسفانه از جهت سلامت اداری نگران کننده است.

به گزارش تین‌نیوز، با برگزاری نخستین جلسه کمیته‌های کارشناسی تخصصی دبیرخانه تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران در 24 دی‌ماه سال گذشته، کار تدوین برنامه سوم به طور رسمی آغاز شد.

 کمیته‌های کارشناسی در چارچوب نظام‌نامه ابلاغی شهردار تهران به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در تدوین برنامه سوم شهر تهران و به عنوان بازوی علمی-تخصصی کمیسیون‌ها تشکیل شدند.

بر این اساس کمیته‌های علمی- تخصصی شامل کمیته های اقتصادی، حمل‌ونقل، فنی و عمرانی، محیط‌زیست- انرژی- خدمات شهری، فضایی- کالبدی؛ معماری و شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی، حکمرانی و سرمایه سازمانی و ایمنی- امنیت- مدیریت بحران است. 

با این تفاسیر با روی کار آمدن دکتر نجفی در شهرداری تهران به این مهم نیز پرداخته شده و به تدریج این موضوع نیز مورد بررسی در این نهاد عمومی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.