| کد خبر: 141468 |

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران، عنوان کرد:

◄ افتتاح مترو فرودگاه امام تنها افزودن بر مشکلات شهردار آتی است

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران افتتاح مترو فرودگاه امام خمینی (ره) را افزودن مشکلاتی بر مشکلات شهردار آتی شهر تهران توصیف کرد.

تین نیوز

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران افتتاح مترو فرودگاه امام خمینی (ره) را افزودن مشکلی بر مشکلات شهردار آتی شهر تهران توصیف کرد.

محمدمهدی تندگویان با اشاره به این نکته که، این ایستگاه جزو ایستگاه‌های خیلی خوش نقشه و با طراحی معماری خوبی است، اظهار داشت: عمده مسئولیت ساخت مترو فرودگاه امام خمینی (ره) با وزارت راه و شهرسازی بوده و برای اتصال خطوط ریلی شهر به این فرودگاه بوده است و شهرداری سهم زیادی در آن ندارد.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، تصریح کرد: اتفاقی که در این یکی دوماه افتاده این‌که، آقای قالیباف سعی دارد هر آن‌چه طرح و پروژه وجود دارد را در هر حالتی افتتاح کند و باری را بر شهردار آینده تهران تحمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این مهم که، این قبیل اتفاقات باعث می‌شود تا بار مالی و کاری پروژه‌هایی که ساخت و تکمیل ان کاملا پایان نیافته است به شهردار آیند منتقل شود، افزود: هزینه و زمان زیادی لازم است تا شهردار آتی تهران بتواند پروژه‌های نیمه تمام را به استاندارد لازم برساند.

تندگویان با بیان این‌که «مشکل عمده‌ای که امروز در افتتاح خطوط مترو وجود دارد تجهیزات و واگن‌ها است»، ابراز داشت: هنوز خطوط مترو ما تکمیل نیست و افتتاح آن نزد مردم ایجاد توقع می‌کند که با افتتاح از تمامی امکانات بهره‌مند شوند و شهردار آینده نیز قادر به متوقف کردن پروژه‌های افتتاح شده نیست.

وی با اشاره به این مطلب که شهردار آتی شهر تهران باید زیرساخت‌های پروژه‌هائی که با نواقص کلید می‌خورند را تامین کند، گفت: در عمل با این افتتاح‌های زود هنگام بار مالی و کاری شهردار آینده تهران را افزایش می‌دهیم که شورا امید دارد که شهردار جدید نیز بتواند از پس آن برآید.

تندگویان با یادآوری این مهم که زیرساخت‌های افتتاح مترو به خصوص مترو فرودگاه امام خمینی (ره) فراهم نیست، گفت: متروهایی که به تازگی مورد افتتاح قرار می‌گیرند با کمبود تجهیزات و زیرساخت مواجه هستند.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: مترو فرودگاه امام خمینی (ره) علاوه بر مواردی که پیش از این به آن اشاره شد با مشکل قطار در جابه‌جائی مسافر روبه‌رو است، زیرا مقرر بود تا حدفاصل مترو شهر آفتاب و ایستگاه مترو امام با استفاده از قطارهای سریع‌السیر طی شود که تامین، تجهیزات و قطار ویژه یکی از معضلاتی است که شهردار آتی باید به فکر تامین آن باشد، در عمل هرگونه مشکل در بهره‌برداری در سال‌های آینده به گردن مدیریت جدید شهر خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.