| کد خبر: 152577 |

معاون شهردار منطقه یک تهران:

خطوط عبوری شمال غرب تهران سامان دهی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: خطوط عبوری در محورهای شمال غرب منطقه یک تهران با هدف توسعه و نگهداشت زیرساخت های خط سفید تفکیک و سامان دهی شدند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: خطوط عبوری در محورهای شمال غرب منطقه یک تهران با هدف توسعه و نگهداشت زیرساخت های خط سفید تفکیک و سامان دهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطلب توجهی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بلوار دانشجو و خیابان مقدس اردبیلی به دلیل مسیر ورودی به محله های اوین، درکه، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، مسیرهای کوهنوردی و... از معابر اصلی و پرتردد شمال غرب منطقه یک تهران محسوب می شود.

وی افزود: به منظور تفکیک خطوط عبوری، سامان دهی و نظم بخشی به تردد بین خطوط خودروها، روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی،  کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی عملیات خط کشی محوری در بلوار دانشجو و خیابان مقدس اردبیلی انجام شد.

توجهی گفت: خطوط محوری این مسیرها به علت کم رنگ شدن، نامشخص بودن و کاهش دید  مشکلاتی را برای عابرین و رانندگان ایجاد کرده بود که در این عملیات نسبت به خط کشی محوری سرد بلوار دانشجو حدفاصل میدان البرز تا میدان یاسمن به طول بیش از  2 هزار و 800 متر و خط کشی محوری سرد  خیابان مقدس اردبیلی به طول بیش از یک کیلومتر اقدام شد.

معاون شهردار منطقه یک تهران اضافه کرد: با اجرای این طرح ، کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی ، حجم ترافیک عبوری  کاهش و  رضایت عمومی شهروندان افزایش یافت.

   

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.