| کد خبر: 269769 |

انجام ۳۳۸۸ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۹۴ هزار مسافر در ۴ روز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از انجام سه هزار و ۳۸۸ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۹۴ هزار و ۵۵۲ مسافر در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از انجام سه هزار و ۳۸۸ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۹۴ هزار و ۵۵۲ مسافر در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ تا ۲۷ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا نخجوانی از اعزام و پذیرش بیش از ۳۹۴ هزار مسافر هوایی طی ۴ روز خبر داد و گفت: همزمان با آغاز عملیات نوروزی از ۲۴ اسفند ماه، فرودگاه های کشور با تمام توان و امکانات برای خدمت رسانی به مسافران بخش هوایی آماده شدند و اینک با گذشت چهار روز از این عملیات بیش از ۳۹۴ هزار مسافر را میزبانی کرده اند.

نخجوانی گفت: در این مدت سه هزار و ۳۸۸ پرواز در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها انجام شده است.

نخجوانی همچنین گفت: همکاران ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به ۶۰۷ نشست و برخاست پروازهای بین المللی نیز ارائه سرویس کمک ناوبری داشته اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با اشاره به میزان مجوزهای صادر شده از سوی هواپیمایی کشوری در بخش پروازها، گفت: پیش بینی ما این است که سه الی پنج درصد اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات نوروزی افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: در ۵۶ فرودگاه کشور آمادگی پذیرش هر تعداد پرواز راکه از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دریافت کرده باشد، داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.