| کد خبر: 268304 |

۳ فرودگاه برتر کشور در دی‌ ماه امسال کدامند؟

دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه های اصفهان، تبریز و بندرعباس را به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در دی ماه ۱۴۰۲ از نظر شاخص رضایت معرفی کرد.

تین نیوز

دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه های اصفهان، تبریز و بندرعباس را به عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در دی ماه ۱۴۰۲ از نظر شاخص رضایت معرفی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل  از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه بین المللی «شهید بهشتی» اصفهان با شاخص رضایت ۷۶.۷ درصدی در دی ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین المللی «شهید مدنی» تبریز با شاخص رضایت ۷۵.۶ درصدی به عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی «شهدای پرواز ۶۵۵» بندرعباس با شاخص رضایت ۷۳.۶ به عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی آذرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه های اصفهان، تبریز و بندرعباس به ترتیب ۷۷.۴، ۷۵.۹ و ۷۳.۲ بوده است.

در همین راستا، فرودگاه شیراز با شاخص رضایت میانگین ۷۳.۱ درصد چهارم شد. فرودگاه مهرآباد با رسیدن به شاخص رضایت ۷۰ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه یزد با ثبت شاخص رضایت۶۹.۵ ، ششم شد. فرودگاه های زاهدان، مشهد و اهواز نیز، به ترتیب با شاخص رضایت ۶۸.۸، ۶۸.۲ و ۶۱.۷ درصد، در رده های هفتم تا نهم قرار گرفتند.

میانگین شاخص رضایت کل فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ماه گذشته به ۷۰.۶ درصد رسید که این میزان، نسبت به ماه قبل هشت دهم درصد افزایش داشته است.

در دی ماه ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران، مستقبلان و مشایعت کنندگان از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاه های کشور با شاخص رضایت ۷۷.۸ درصد، مربوط به نمازخانه ها بوده است. در جایگاه دوم خدمات برتر، رستوران ها و فست فودها با میانگین شاخص رضایت ۷۵.۳ قرار گرفتند و گروه سرویس های بهداشتی و وضوخانه با میانگین شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد، سومین گروه در زمینه ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.

در ماه گذشته، فرودگاه های بین المللی کشور در روزهای دوشنبه با رسیدن به میانگین شاخص رضایت ۷۱.۶ درصد، الگوی بازخورد را سبز کردند. در همین راستا، روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲، سبزترین روز ماه بود که با شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد به ثبت رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.