| کد خبر: 266292 |

مجری طرح و مسئول پروژه «کیفیت خدمات فرودگاهی» منصوب شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در حکمی خلبان محمد مهدی افشاری را به عنوان مجری طرح و مسئول پروژه ASQ «کیفیت خدمات فرودگاهی» منصوب کرد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در حکمی خلبان محمد مهدی افشاری را به عنوان مجری طرح و مسئول پروژه ASQ «کیفیت خدمات فرودگاهی» منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ طی حکمی از سوی رضا نخجوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، محمد مهدی افشاری با حفظ پست سازمانی به عنوان مجری طرح و مسئول پروژه ASQ در کلیه فرودگاه های کشور منصوب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حکم صادره آورده است: "انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند متعال، زیر نظر اینجانب و با بهره گیری از همکاری مدیران محترم فرودگاه ها و ستاد شرکت و با استفاده از دانش و تجارب جهانی تمامی توان خود را جهت اجرای پروژه با تأکید بر مأموریت های زیر بکار گیرد. 

 ۱-تدوین و استقرار نظام و رتبه بندی فرودگاه های کشور از نظر سطح ارائه خدمات مطابق استانداردهای بین المللی.

۲-نظارت بر رشد هماهنگ کیفیت خدمات فرودگاهی با اولویت فرودگاه های بین المللی تحت نظارت شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

۳-تهیه گزارش های دوره ای و ادواری از طریق استقرار نظام و سامانه سنجش نظرات و انتظارات ذینفعان

۴-عضویت دائم در برنامه جهانی ASQ  و تبادل اطلاعات بین المللی از طریق ACI

۵-شناسایی گلوگاه های توسعه خدمت رسانی و انجام پیگیری های لازم و ویژه تا رفع کامل موانع و نارسایی ها در راستای جلب رضایت ذینفعان."

گفتنی است؛ با توجه به اینکه، فرودگاه ها به عنوان یکی از ارکان و نقطه کانونی اتصال تمامی حلقه های زنجیره ارزش حمل و نقل هوایی محسوب می شود، ایجاب می کند تا برنامه «کیفیت خدمات فرودگاهی» (ASQ) Service Quality Airport با هدف بهبود مستمر خدمات ارائه شده فرودگاه ها و خصوصا ارتقای توان رقابتی فرودگاه های بین المللی کشور، در مراحل مختلف تدوین، اجراء، نظارت و کنترل خدمات و فرآیندهای مرتبط به دقت پایش و مدیریت شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.