| کد خبر: 262282 |

شهرداری ملزم به رعایت حریم فرودگاه بین‌ المللی مهرآباد شد

نقشه های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

تین نیوز

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بر ضرورت رعایت محدودیت های کریدور هوایی در ساخت و سازهای واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و اخذ استعلام شهرداری از مجموعه فرودگاه جهت تعیین سقف ارتفاع مجاز ساختمان ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، به منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مسئول در خصوص ساخت و سازهای واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و پیشگیری از بروز هر گونه حادثه و سوانح احتمالی، نشستی با حضور ابوالفصل نیکوکار اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران، مدیرکل و معاونین فرودگاه بین المللی مهرآباد، شهرداران مناطق 9 ، 10 و 21 و معاونان دادستان و سرپرستان دادسراهای عمومی و انقلاب نواحی 30 و 37 تهران برگزار شد.

نیکوکار در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت ضمایم 19 گانه کنوانسیون شیکاگو که به صورت بین المللی مورد توافق قرار گرفته است، گفت: شهرداری های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوزهای ساخت و ساز در اطراف فرودگاه می بایست با استعلام از آن مرجع، محدودیت های کریدورهای هوایی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و سوانح هوایی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: نقشه های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی شهرداری های مناطق 9، 10 و 21 قبل از صدور مجوز ساخت و ساز با مجموعه فرودگاه بین المللی مهرآباد تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یاور 0 0

    از کارها و پیگیریهای مهم و جدی سیدی ، حل مشکلات با ثبت ، نیروی هوایی ، شهرداری و دعوت از خانم مالواجرد دبیر شورای عالی معماری و شهر سازی در شرکت و ترسیم حریم و کاربری فرودگاه مهراباد بود.
    با گمرگ هم همین کار را کرد تا گمرک تخلیه کند و جای آن ترمینال بسازد که معلوم نیست چه شد!