| کد خبر: 251207 |

◄ آمادگی فرودگاه های کشور برای میزبانی پروازها/مسافران پیش از عزیمت با شماره 199 تماس بگیرند

در حالی که وضعیت ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و همچنین برودت بسیار زیاد بر اکثر نقاط کشور حاکم است، تا عصر امروز(25 دی) تمامی فرودگاه های کشورمان از آمادگی لازم برای میزبانی از پروازها برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه ها باز است.

تین نیوز

در حالی که وضعیت ناپایدار جوی همراه با بارش برف و باران و همچنین برودت بسیار زیاد بر اکثر نقاط کشورمان حاکم است، تا عصر امروز(25 دی) تمامی فرودگاه های کشورمان از آمادگی لازم برای میزبانی از پروازها برخوردارند و باند پرواز تمامی فرودگاه ها باز است.
به گزارش تین نیوز در اطلاعیه روابط عمومی شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران آمده است: با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی مدیران و متخصصان فرودگاهی، تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی و آماده خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند و فرودگاه ها به عنوان ساختارهای خدمت رسان، در روزهایی که بسیاری از ادارت و سازمان ها برای صرفه جویی در مصرف سوخت تعطیل هستند، عملیاتی اند و متخصصان فرودگاهی مشغول خدمت رسانی هستند.
از بامداد امروز(25 دی) تاکنون فقط یک پرواز از فرودگاه ایلام به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل مه آلود بودن هوا کنسل شده است و تمامی پروازهای دیگر انجام شده اند.
اگرچه مدیران و متخصصان فرودگاهی نهایت تلاش خودشان را برای ارایه خدمات باکیفیت در این وضعیت آب و هوایی انجام می دهند، اما با توجه به شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره 199 در سراسر کشور، شماره 02161021 ویژه فرودگاه بین المللی مهرآباد و شماره 096330 ویژه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
البته با توجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما و در عین حال دلیل رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها، این احتمال می رود که پروازها تا پایان هفته جاری بدلیل ناپایداری های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.
روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوای ایران که مرتبا وضعیت فرودگاه ها و پروازها را رصد می کند، آخرین اخبار در این باره را به اطلاع مردم شریف کشورمان خواهد رساند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.