| کد خبر: 233593 |

◄ آغاز تدوین طرح جامع فرودگاه آیت الله جمی آبادان

تدوین طرح جامع فرودگاه آیت الله جمی آبادان آغاز شد.

تین نیوز

با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همچنین مدیر فرودگاه آبادان و کارشناسان شرکت مشاور کلات راه پارس تدوین طرح جامع فرودگاه آیت الله جمی آبادان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و‌شهرسازی، فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در این جلسه عنوان کرد: طرح جامع فرودگاه‌ها یک الزام و سند بالادستی است و مطابق ماده پنج ICAR۱۱۴/۱ (آیین‌نامه احداث، توسعه، بهره‌برداری و مدیریت فرودگاه‌های غیرنظامی)، نیازها و الزامات موجود و پیش‌بینی نیازهای آتی ساخت و بهره‌برداری از فرودگاه را بر اساس مطالعات اجتماعی، سیاسی، جغرافیایی و اقتصادی شامل می شود.                        

وی فرودگاه آیت الله جمی آبادان را یکی از فرودگاه‌های برتر کشور از نظر برخورداری شاخص‌های مختلف و استانداردهای لازم ذکر و اظهار کرد: با تدوین طرح جامع شاهد تحول بزرگی در فرودگاه خواهیم بود و فصلی نو به ارمغان خواهد آمد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، همچنین در این جلسه، مسعود خواست خدایی، مدیر فرودگاه آیت الله جمی (ره) بیان کرد: فرودگاه آبادان نقش بسیار پررنگی در مسیر توسعه و جابه‌جایی مسافر در استان و منطقه دارد و بر این اساس مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه تاکید دارد. به دلیل اهمیت این پروژه، کیفیت بالای اجرای طرح در اولویت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.