| کد خبر: 233145 |

پیشرفت ۴۹ درصدی دومین پروژه بزرگ فرودگاهی کشور

مدیرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از پیشرفت ۴۹ درصدی پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم فرودگاهی کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های کرمانشاه از پیشرفت ۴۹ درصدی پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم فرودگاهی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجتبی بیاتی گفت: پروژه بهسازی باند و توسعه عوامل پروازی فرودگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری اولیه ۸۰۰ میلیارد ریال سال ۹۶ شروع شده و به پیشرفت فیزیکی حدود ۴۹ درصدی رسیده است.

مدیرکل فرودگاه های کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای تکمیل این پروژه در سال جاری گفت: این طرح شامل عملیاتی کردن باند جدید، ادامه بهسازی باند قدیم و بهسازی و توسعه اپرون از چهار به هشت استند است.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۶۰ درصدی پروازها در فرودگاه کرمانشاه

وی با بیان اینکه اهداف و برنامه های اداره کل فرودگاه های کرمانشاه منطبق با راهبردها و خط مشی های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و بر مبنای سیاست های ابلاغی تدوین شده است، افزود: در این راستا تکریم ارباب رجوع، رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا و نیز صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیر ضروری را سرلوحه قرار داده ایم.

بیاتی همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی پرواز در مسیر رامسر یا ساری و نیز اصفهان خبر داد و گفت: همچنین برای راه اندازی پرواز در مسیرهای استانبول، نجف، دوبی و اربیل عراق برنامه ریزی کرده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.