| کد خبر: 218077 |

◄ سرمایه‌گذاری 1200 میلیاردی دولت در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از سرمایه‌گذاری بیش از 1200 میلیارد ریالی دولت یازدهم و دوازدهم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از سرمایه‌گذاری بیش از 1200 میلیارد ریالی دولت یازدهم و دوازدهم در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ مجتبی بیاتی با اشاره به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای توسعه فرودگاه کرمانشاه و بهبود زیرساخت‌های آن انجام شده، اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه‌هایی که در این مدت شروع شد، پروژه بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه با سرمایه‌گذاری اولیه 800 میلیارد ریال بود که این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی حدود 43 درصد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 480 میلیارد ریال برای ارتقای زیرساخت‌های فرودگاهی و ارتباطی، تقویت سامانه‌های کمک ناوبری، ارتقا ضریب امنیت، بهسازی ترمینال پروازهای خارجی، ایجاد سالن پروازهای ورودی و... هزینه شده است.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت دوازدهم، فرودگاه کرمانشاه به عنوان مرکز اصلی جست و جو و نجات هوایی و سایر سوانح غرب کشور انتخاب و برای تجهیز این بخش هم چهار میلیارد ریال هزینه شد.

بیاتی طراحی و تصویب طرح توسعه جامع فرودگاه به عنوان یک نقشه راه مهم را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید برای فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه کرمانشاه هم اکنون با حدود 80 پرواز نشست و برخاست هفتگی، به عنوان هاب منطقه غرب فعالیت دارد و خدمات خوبی به کرمانشاه و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.