| کد خبر: 232608 |

پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد، تلاش جهادی را می‌طلبد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه تحویل کمیسیون زمین پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد تاکید کرد که این پروژه یک تلاش جهادی را می‌طلبد و امیدوارم از اوایل زمستان امسال باند اصلی به چرخه عملیات بازگردد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه تحویل کمیسیون زمین پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد تاکید کرد که این پروژه یک تلاش جهادی را می‌طلبد و امیدوارم از اوایل زمستان امسال باند اصلی به چرخه عملیات بازگردد.

به گزارش تین نیوز، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: این پروژه مهم‌ترین و حساس‌ترین پروژه شرکت فروگاه‌هاست و علاوه بر اینکه در یکسال گذشته تلاش های زیاد و هماهنگی‌های بی وقفه‌ای در خصوص مهیا ساختن شرایط انجام آن محقق شده، این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: در انجام این پروژه باید تمام پیش‌بینی‌های لازم برای هر اتفاق غیرمترقبه انجام و با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط ، عملیات اجرایی طرح در زمان برنامه‌ریزی شده به پایان برسد.

بیشتر بخوانید:

ضرورت هم‌یاری همه ذی‌نفعان در اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد

هم اندیشی در راستای بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد

وی افزود: خانواده شرکت فرودگاه‌ها به ویژه کارکنان فرودگاه مهرآباد به عنوان مسوول اصلی پروژه و گروه مشارکت، مشاور کارفرما، اعضای کارگروه عملیات بهسازی و تمام مسوولان مربوط باید وظایف خود در این پروژه را طبق برنامه‌ریزی روزانه انجام دهند تا بتوانیم با یک همکاری، هم‌افزایی و تعهد، این مهم را در صنعت فرودگاهی ایران به پایانی خوش برسانیم.

امیرمکری با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها وظیفه دارد با انجام تعهدات خود در زمان مقرر، به سرعت بخشیدن انجام این پروژه کمک کند، اظهار کرد: از کارکنان فرودگاه مهرآباد که به صورت شبانه روزی برای مهیا کردن زیرساخت های بهره‌برداری از باند ۲۹ راست تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم. این پروژه یک تلاش جهادی را می‌طلبد و تمام مسوولان باید در این تلاش جهادی برای حرکت در مسیر برنامه‌ریزی شده پیش بروند.

همچنین در این جلسه، ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه مهرآباد به عنوان مدیر پروژه گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه کرد.

حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره شرکت و راهبر عملیات فرودگاهی نیز گفت: همه ما درخصوص این پروژه مسوولیت داریم و باید در کنار هم برای حرکت در مسیر برنامه‌ریزی شده برای انجام به موقع پروژه تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا زحمتکشان مدیرکل توسعه و عمران، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و اعضای کارگروه بهسازی باند ۲۹ چپ، گروه مشارکت و مشاور کارفرما در این پروژه حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.