| کد خبر: 229473 |

هم اندیشی در راستای بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد

جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در راستای شروع طرح بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد میان مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در راستای شروع طرح بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد میان مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این جلسه با حضور جلالی (معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری)، مسعود نیکبخت (معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران)، امیرحسین صادقچه (مدیرکل کنترل ترافیک هوایی)، سیامک بهنام (مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی)، میثم شاکر آرانی (سرپرست دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری)، داودی دانا (مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران)، باریکانی (نماینده سازمان هواپیمایی در این پروژه)، ابراهیم مرادی (عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد) و تنی چند از مسولان عملیات هوانوردی مهرآباد برگزار شد.

 شرکت‌کنندگان در این جلسه، پس از بحث و بررسی موارد مختلف عملیاتی مرتبط با این پروژه و بررسی موانع اجرای طرح در ادامه از باند ۲۹ چپ مهرآباد و کارگاه شرکت پیمانکار مجری طرح  بازدید کرده و از نزدیک در جریان اقدامات اولیه برای اجرای پروژه بزرگ بهسازی باند ۲۹ چپ قرار گرفتند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، یکی از مهمترین پروژه‌های صنعت فرودگاهی ایران در سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود که به زودی اجرای آن آغاز خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.