| کد خبر: 204936 |

◄ تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اتمام پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل که به پیشرفت 59 درصدی رسیده بر اتمام این پروژه در سال آتی برای برقراری پروازهای حج تمتع تاکید کرد.

تین نیوز
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل که به پیشرفت 59 درصدی رسیده بر اتمام این پروژه در سال آتی برای برقراری پروازهای حج تمتع تاکید کرد.
 
 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل  با اعلام این خبر عنوان کرد: محمد اسلامی در این بازدید که امروز (14 بهمن) انجام شد، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل (15-33) قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد که با اتمام هرچه سریع تر این طرح در سال آتی شاهد برقراری پروازهای حج تمتع در فرودگاه اردبیل باشیم.

هاشمی درباره پروژه بهسازی سطوح پروازی باند اصلی فرودگاه اردبیل گفت: پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل (۳۳-۱۵) شامل بهسازی باند، تاکسی وی، اپرون و روشنایی(CATII) با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال اجراست که به پیشرفت 59 درصدی رسیده است.

وی افزود: در این طرح کارهای بهسازی باند (زیرسازی و چهار لایه آسفالت)، بهسازی تاکسی وی، بهسازی اپرون و استریپ سازی تاکسی وی و اپرون انجام می شود و با اتمام بهسازی باند ۳۳-۱۵ این فرودگاه دارای قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای بزرگ از جمله A300-A340و بوئینگ 777 می شود و برای دریافت گواهینامه بین المللی فرودگاه اقدام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.