| کد خبر: 201725 |

لغو پرواز تبریز - شیراز به علت کاهش دید افقی

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: به علت کاهش دید افقی خلبان پرواز تبریز - شیراز این فرودگاه لغو شد و پروازهای دیگر نیز با تاخیر انجام می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: به علت کاهش دید افقی خلبان پرواز تبریز - شیراز این فرودگاه لغو شد و پروازهای دیگر نیز با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، رامین آذری افزود: طبق استانداردهای هواپیمایی کشوری و جهانی دید افقی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ۵۵۰ متر است که این دید امروز به ۱۰۰ متر کاهش یافته و در نتیجه پرواز شرکت قشم ایر در مسیر تبریز - شیراز که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز انجام شود، لغو شد.

وی اظهار داشت: در اثر کاهش دید خلبان در این فرودگاه پرواز شرکت ایر تور در مسیر تبریز - اهواز که قرار بود ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز انجام شود با تاخیر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه شرکت کاسپین در مسیر تبریز - عسلویه نیز با تاخیر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه، پرواز ساعت ۱۰ شرکت آتا در مسیر تبریز - مشهد با تاخیر ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه و پرواز ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه شرکت ایرتور در مسیر تبریز - تهران با تاخیر ساعت ۱۶ عصر انجام می شود.

آذری، با بیان اینکه پرواز شرکت ایرتور در مسیر تبریز - مشهد که قرار بود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه انجام شود با تاخیر نیم ساعته ساعت ۱۴ انجام  می شود، ادامه داد: پرواز ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه شرکت کاسپین در مسیر تبریز - تهران نیز با تاخیر ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه انجام شود.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای تداوم افزایش غلظت آلاینده های جوی تا روز سه شنبه، گفت: در زمان کنونی تغییری در پروازهای روزهای دوشنبه و سه شنبه این فرودگاه انجام نشده است.

فرودگاه تبریز در سال ۱۳۲۹ با مأموریت ارائه خدمات هوائی، پروازهای برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای، آموزشی و نظامی برای مسافرین، متقاضیان و سایر ارگان‌های کشوری و تحت نظارت ضوابط سازمان جهانی هوانوردی ICAO به بهره برداری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.