ظرفیت تبلیغاتی فرودگاهها ساماندهی میشود
در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه های همکاری برای استفاده از فضاهای موجود در فرودگاه های کشور برای تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران به نقل از کن نیوز؛ رسول پوست فروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها در این باره گفت: محیط های فرودگاهی دارای ظرفیت های مناسبی برای عرضه و نمایش کالا و خدمات داخلی هستند و شرکت های خدماتی و بازرگانی می توانند از ظرفیت های موجود استفاده کنند.
وی ضمن استقبال از افزایش تعامل و همکاری های مشترک شرکت فرودگاه ها و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی گفت: برای تسهیل استفاده شرکت ها از فضاهای تبلیغاتی فرودگاه ها در نشستی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه بحث و تبادل نظر در این زمینه انجام شد و ما آماده دریافت نظرهای کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش ارتباطات لازم دراین حوزه هستیم.
گفتنی است؛ نزدیک به 60 فرودگاه مسافری و باری فعال هستند که بیشتر آنها دارای ظرفیت ها و جذابیتهای تبلیغاتی برای صاحبان صنایع، بهره برداران و شرکتهای تبلیغاتی است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.