| کد خبر: 195759 |

ظرفیت تبلیغاتی فرودگاه‌ها ساماندهی می‌شود

در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه های همکاری برای استفاده از فضاهای موجود در فرودگاه های کشور برای تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی شد.

تین نیوز
در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه های همکاری برای استفاده از فضاهای موجود در فرودگاه های کشور برای تبلیغات و اطلاع رسانی بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران به نقل از کن نیوز؛ رسول پوست فروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه ها در این باره گفت: محیط های فرودگاهی دارای ظرفیت های مناسبی برای عرضه و نمایش کالا و خدمات داخلی هستند و شرکت های خدماتی و بازرگانی می توانند از ظرفیت های موجود استفاده کنند.

وی ضمن استقبال از افزایش تعامل و همکاری های مشترک شرکت فرودگاه ها و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود وضعیت فضاهای تبلیغاتی گفت: برای تسهیل استفاده شرکت ها از فضاهای تبلیغاتی فرودگاه ها در نشستی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه بحث و تبادل نظر در این زمینه انجام شد و ما آماده دریافت نظرهای کارشناسی و تخصصی تبلیغاتی، اجرای کامل قوانین و ضوابط مربوط و ایجاد و گسترش ارتباطات لازم دراین حوزه هستیم.

گفتنی است؛ نزدیک به 60 فرودگاه مسافری و باری فعال هستند که بیشتر آنها دارای ظرفیت ها و جذابیتهای تبلیغاتی برای صاحبان صنایع، بهره برداران و شرکتهای تبلیغاتی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.