| کد خبر: 195337 |

◄ پیشکسوتان ذخایر اصلی شرکت فرودگاه ها هستند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت تاکید کرد که پیشکسوتان و کارکنان، ذخایر اصلی شرکت فرودگاه ها هستند و باید به این سرمایه های انسانی توجه خاص شود.

تین نیوز
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت تاکید کرد که پیشکسوتان و کارکنان، ذخایر اصلی شرکت فرودگاه ها هستند و باید به این سرمایه های انسانی توجه خاص شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این مراسم که امروز (ششم شهریور) با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران، کارکنان و بازنشستگان شرکت برگزار شد، عنوان کرد: امروز شرکت به همت زحمات و تلاش های شما به جایگاه ویژه ای در صنعت هوایی کشور رسیده و به عنوان یکی از شرکت های مهم و نقش آفرین مورد توجه مقامات کشوری قرار گرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: جایگاه امروز شرکت مرهون تلاش شما و همکارانتان است که با وجود محدودیت ها و کمبودها توانستید خدمات مطلوبی را ارایه دهید.

وی از پیشکسوتان و کارکنان به عنوان ذخایر اصلی  شرکت یاد کرد و گفت: سازمان هایی موفق هستند که برای این سرمایه انسانی از بدو استخدام تا بعد از بازنشستگی برنامه مدون و مشخص داشته باشند و بهبود شرایط کاری و اقتصادی آنها را در دستور کار قرار دهند. این امر در افزایش تعلق سازمانی موثر است و کارمندی که به رفاه دوران بازنشستگی خود اطمینان دارد بهتر کار می کند.

امیرمکری با بیان اینکه در گذشته طرحی برای ارایه خدمات رفاهی به بازنشستگان شرکت تهیه شد، افزود: سپس قرار شد کانون بازنشستگان برای ارایه خدمات بلند مدت راه اندازی شود که با شکل گیری آن بتوانیم زمینه فعالیت های با بازده بیشتر را فراهم کنیم و حتی امور سرمایه گذاری را به این کانون واگذار کنیم.

وی گفت: به دنبال ایجاد مسیری مشخص برای ارایه تسهیلات هرچه بهتر به بازنشستگان هستیم و تلاش می کنیم که حداکثر امکانات را برای آنها فراهم کنیم.

امیرمکری با اشاره به اینکه اکنون 6000 پرسنل فعال و 4200 بازنشسته در شرکت فرودگاه ها داریم، تاکید کرد: باید بتوانیم رضایت نسبی بازنشستگان را فراهم کنیم.

وی همچنین بازنشستگان را دعوت کرد که ارتباط خود را با کارکنان امروز شرکت حفظ کنند و راهنمای جوانان باشند.

همچنین در این مراسم، علی شورمیج، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی گفت: یکی از دغدغه های بازنشستگان میزان دریافتی و بیمه است که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور هنوز اقداماتی در شان این عزیزان انجام نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری اعضای کانون بازنشستگان وضعیت معیشتی بازنشستگان شرکت ارتقا یابد و افزود: قرار است به هریک از بازنشستگان وام اعطا شود. همچنین امیدواریم به زودی امکانات رفاهی همسطح کارکنان به بازنشستگان داده شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.