| کد خبر: 193790 |

◄ پیشرفت 85 درصدی توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان

​مدیرکل فرودگاه های اصفهان از پیشرفت 85 درصدی اجرای پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های اصفهان از پیشرفت 85 درصدی اجرای پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حسن امجدی در معرفی مهمترین پروژه های در دست اجرای فرودگاه اصفهان عنوان کرد: پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال از مرداد ماه 1396 شروع شده و با پیشرفت فیزیکی حدود 85 درصد در حال اجراست.

وی اظهار داشت: با اجرای این پروژه فضای ترمینال پروازهای خارجی از 6000 مترمربع به 15 هزار مترمربع افزایش می یابد و نیاز مسافران پروازهای خارجی به فضای ترمینال برطرف و شرایط برای افزایش امکانات و تسهیلات خدماتی فراهم می شود.

مدیرکل فرودگاه های اصفهان به پروژه احداث موتورخانه شماره دو فرودگاه اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال با زیربنای 1000 مترمربع و با ظرفیت سرمایش 1000 تن تبرید(سردسازی) و ظرفیت گرمایشی 5550 کیلووات بر ساعت برای تامین هوای مطبوع در ترمینال های پروازی همزمان با پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی شروع شده و با پیشرفت فیزیکی بیش از90 درصد در حال اجراست. این پروژه و نیز طرح توسعه ترمینال خارجی تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی همچنین به پیشرفت 40 درصدی طرح توسعه پارکینگ هواپیما اشاره کرد و توضیح داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در فضایی به مساحت 74 هزار مترمربع از سال 97 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد در حال اجراست. با اجرای این پروژه جایگاه پارک هواپیما در اپرون فرودگاه اصفهان از 10 به 23 موقعیت افزایش می یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.