| کد خبر: 191516 |

◄ آمادگی فرودگاه اصفهان برای خدمت رسانی به حجاج

​مدیرکل فرودگاه های اصفهان در جلسه کمیته حج فرودگاه بر آمادگی فرودگاه استان برای خدمت‌رسانی موثر و بهینه در عملیات اعزام حجاج تاکید کرد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه های اصفهان در جلسه کمیته حج فرودگاه بر آمادگی فرودگاه استان برای خدمت‌رسانی موثر و بهینه در عملیات اعزام حجاج تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه های اصفهان، کمیته حج فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با حضور مدیران، مسوولان عملیات حج  و جانشین آنها از تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با عملیات حج تمتع سال 98 تشکیل شد.

در این جلسه، حسن امجدی با تاکید بر خدمت‌رسانی موثر و بهینه به زایران خانه خدا در عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی گفت: باید با برنامه ریزی مناسب حداکثر ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی را برای برگزاری هرچه مطلوب تر عملیات حج سال 1398 بسیج کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان به برخی از اقدامات لازم  برای خدمات‌رسانی مناسب  به زایران بیت‌الله الحرام اشاره کرد و افزود: در این زمینه می توان به برنامه‌ریزی شیفت‌های ویژه ایام حج، افزایش دستگاه‌های کمک بازرسی برای کاهش ایستایی مسافر و تسهیل امر پذیرش، آماده‌سازی و سرویس تجهیزات فرودگاهی و سیستم‌های سرمایشی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران اشاره کرد.

وی همچنین گفت: ارسال به موقع اطلاعات و آماده‌سازی پورتال ویژه حج در سایت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و نیز آماده‌سازی محل تحویل بار و برنامه ریزی ارسال بار غیر همراه حجاج دست کم 48 ساعت قبل از پرواز و همچنین رفع مشکلات احتمالی اماکن شامل مسجد، نمازخانه ها، سالن مستقبلین، سرویس های بهداشتی ترمینال پروازهای خارجی و محاوط از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.