| کد خبر: 187566 |

◄ اتمام طرح توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان تا پایان تابستان

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برنامه ریزی برای اتمام طرح توسعه ترمینال خارجی فرودگاه تا پایان تابستان 98 خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برنامه ریزی برای اتمام طرح توسعه ترمینال خارجی فرودگاه تا پایان تابستان 98 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، حسن امجدی با اعلام این خبر عنوان کرد: توسعه ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان با هدف افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و ارتقای خدمات و تسهیلات مورد نیاز مسافر در این ترمینال به عنوان یک طرح میان مدت در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در حال انجام است که تاکنون 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای بهره برداری از آن تا پایان تابستان امسال برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: با اجرای این طرح ظرفیت پذیرش مسافر در این ترمینال به بیش از دو برابر ظرفیت فعلی می رسد و زیربنای ترمینال از 6000 به 15 هزار مترمربع افزایش می یابد.

امجدی همچنین گفت: در قالب  قرارداد توسعه ترمینال خارجی و به صورت موازی با آن، پروژه ساخت و بهره برداری از موتورخانه شماره 2 فرودگاه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد همچنین ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه (CIP) با پیشرفت فیزیکی 97 درصد در حال اجراست که فراخوان شناسایی بهره بردار جهت جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه انجام شده و به زودی از آن بهره برداری می شود.

وی افزود: عملیات توسعه اپرون فرودگاه نیز در قرارداد جداگانه ای در حال انجام است و به پیشرفت 40 درصدی رسیده است. بر اساس این طرح موقعیت پارک هواپیما از 10 به 23 موقعیت افزایش می یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Matin 0 0


    با سلام و احترام لطفا از پروژه های آتی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و همچنین تاریخ و زمان افتتاح توسعه پارکینگ هواپیمایی، بخش موتورخانه تاسیساتی شماره 2 و قسمت اپرن این فرودگاه اخبار بروزی اعلام نمایید .با تشکر