| کد خبر: 190987 |

◄ برای خرید تجهیزات امنیتی فرودگاه‌ها، نیازمند مجوز فوری وزارت «صمت» هستیم

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد: در بخش خرید تجهیزات امنیتی تلاش می‌کنیم از حداکثر توان داخلی استفاده کنیم اما برای کوتاه‌مدت و نیاز آتی یکی_دو سال آینده نیازمند گرفتن برخی از مجوزها از وزارت صنعت معدن هستیم تا بتوانیم نیازهای فوری خودمان را از این طریق برآورده کنیم.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در بخش خرید تجهیزات امنیتی تلاش می‌کنیم از حداکثر توان داخلی استفاده کنیم اما برای کوتاه‌مدت و نیاز آتی یکی دو سال آینده نیازمند دریافت برخی از مجوزها از وزارت صنعت معدن هستیم تا بتوانیم نیازهای فوری خودمان را از این طریق برآورده کنیم.

محمد امیرانی در گفتگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز به موضوع نیروی انسانی متخصص اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به این حوزه نگاه بسیار ویژه‌ای دارند این در حالی است که در گذشته چنین نگاهی به نیروی انسانی متخصص در شرکت فرودگاه‌ها وجود نداشت.

وی در ادامه عنوان کرد: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها معتقد است، برای اینکه بتوانیم پاسخگوی بحث ترافیک هوایی باشیم باید به موضوع نیروی انسانی متخصص و تجهیزات توجه جدی کنیم.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از جذب نیروی انسانی متخصص در تمامی حوزه‌های عملیات هوانوردی در سال آینده خبر داد و گفت: ما تا 5 سال آینده در تمامی حوزه‌های عملیاتی تعداد زیادی نیروی بازنشسته خواهیم داشت به همین جهت، از اکنون برای تربیت نیروی انسانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

امیرانی با تأکید بر اینکه ما اگر می‌خواهیم در حوزه کنترل ترافیک هوایی موفق باشیم باید تمامی بخش‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت معدن به ما کمک کنند، ابراز کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران سال‌هاست که در بخش «به‌کارگیری حداکثر توان»، از تمام ظرفیت خود استفاده کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.