| کد خبر: 190930 |

◄ امیرانی: به دنبال ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری هستیم

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در جلسه هم‎اندیشی مدیران ستاد و فرودگاه‎های سراسر کشور گفت: به دنبال ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری و ایجاد رقابت با کشورهای همسایه هستیم.

تین نیوز
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در جلسه هم‎اندیشی مدیران ستاد و فرودگاه‎های سراسر کشور گفت: به دنبال ایجاد مسیرهای جدید هوایی برای جذب پروازهای عبوری و ایجاد رقابت با کشورهای همسایه هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد امیرانی با اشاره به ایجاد تغییرات مدیریتی در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و سرپرستی مجید یارندی گفت: در حال حاضر برنامه‎ای برای تغییرات ساختاری نداریم و سعی می‎کنیم پس از بررسی مسئل و مشکلات موجود، بهترین تصمیم را برای بهبود شرایط در این حوزه بگیریم.

امیرانی با اشاره به اینکه برای توسعه سامانه‎های کمک ناوبری به صورت فاز به فاز عمل خواهد شد، گفت: یکی دیگر از موارد موضوع سامانه‎های کمک بازرسی Xray و Getway است. تعدادی از این سامانه‎ها خریداری شده است و با اولویت توزیع خواهند شد و همچنین یکی از برنامه‎های ما حمایت از تولیدات داخلی مرغوب در این زمینه است که بنا بر توصیه‎های جدید از این به بعد سامانه‎های کمک بازرسی دومنبعه را تهیه خواهیم کرد.

وی نظارت بر ساخت و سازها در فرودگاه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این موضوع اهمیت زیادی دارد که ساختمان‎های ساخته شده خود به موانع پروازی تبدیل نشود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.