| کد خبر: 188455 |

تغییر در معاونت توسعه مدیریت و منابع در زمان مناسب و مقتضی انجام شد

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع در مراسم تکریم خود گفت: تغییر معاون توسعه مدیریت و منابع به حق هم در موقع مناسب و مقتضی خودش انجام شده است و آقای شورمیج انتخاب بسیار خوبی از داخل شرکت محسوب می‎شود.

تین نیوز

معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع در مراسم تکریم خود گفت: تغییر معاون توسعه مدیریت و منابع به حق هم در موقع مناسب و مقتضی خودش انجام شده است و آقای شورمیج انتخاب بسیار خوبی از داخل شرکت محسوب می‎شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی در این مراسم که امروز، 28 اردیبهشت، با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان شرکت و همچنین مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع، در سالن جلسات روابط‎عمومی برگزار شد، گفت: در سه سال و نیم گذشته در حد اختیارات تفویضی و توان همکاران، اتفاقات خوبی افتاد و من از زحمات همه همکارانم در ستاد و در فرودگاه‎ها تشکر می‎کنم.

وی در مورد بخشی از عملکرد خود در این حوزه گفت: ما به عنوان شرکت پیشرو اقدام به تدوین سند راهبردی سرمایه انسانی کردیم که در ریاست جمهوری به تصویب اولیه رسیده است و حالا بنا بر مقتضیات روز می‎توان آن را بهینه‎سازی کرد، در سامانه BPMS نیز اطلاعات به‎روز و مختلف نیروهای انسانی کل شرکت درج شده و ثبت ماموریت‎ها نیز به این سامانه متصل شده است که صرفه‎جویی زیادی را برای شرکت به وجود آورد. همچنین سامانه پرداخت وام و تسهیلات نیز به BPMS متصل شده و سقف پرداخت‎ها نیز افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بستر امور اداری و پرسنلی نیز به نحوی فراهم شده است که احکام حقوقی با سرعت ابلاغ شود به طوری که اکنون از جمله شرکت‎های پیشرویی هستیم که در این ماه حقوق‎ها را بر اساس احکام جدید واریز خواهیم کرد.

امامی با اشاره به اینکه شناسایی و اصلاح فرآیندها کار دشواری است، ادامه داد: در این زمینه هم اقدام کردیم و با اصلاح بیش از 20 مورد آنها توانستیم استفاده از کاغذ را کاهش دادیم. در بحث آموزش نیز براساس  ISO10015 به طور فرد به فرد اقدام به نیازسنجی کردیم و اکنون بیش از 75 درصد آموزش‎ها تخصصی و اختصاصی شده‎اند و بسترهای لازم برای آموزش‎های الکترونیکی هم فراهم شده است که در صورت رفع مشکلات اینترنت قابل اجرا هستند.

وی ادامه داد: در بحث مالی هم اصلاح نرخ استهلاک موجب شد هزینه‎ها بسیار کاهش یابد و برای کاهش تردد پیمانکاران و افزایش رضایت آنها و همچنین افزایش سلامت اداری برنامه‎ریزی کردیم. در مورد خرید تجهیزات و سامانه‎ها هم آقای محمدی و همکارانشان بسیار خوب عمل کردند و در فرصت برجام خریدهای بسیار خوبی انجام شد.

محمد امامی با اشاره به اینکه حوزه توسعه مدیریت و منابع در شاخص‎های اصلی این حوزه یعنی برگزاری مجامع و گزارش‎های حسابرسی و همچنین کاهش شکایت‎ها و آرامش سازمانی به وضعیت خوبی نسبت به قبل رسیده است، گفت: ما تلاش‎های زیادی کردیم که به دلیل برخی محدودیت‎ها به نتیجه نرسید اما یکی از مهمترین طرح های ما که امیدوارم ادامه پیدا کند بحث مستندسازی دانش در شرکت است به شکلی که دانش عقلی و نقلی پیشکسوتان و افراد با سابقه شرکت را گردآوری کرده و به منبعی برای آموزش تبدیل کنیم تا این سرمایه‎ها از بین نروند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.