| کد خبر: 150195 |

آموزش صنعت فرودگاهی همتراز با سطح جهانی می‎شود

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به فراهم بودن شرایط برای ورود به زنجیره ارزش صنعت فرودگاهی در سطح بین‎المللی، از تلاش برای ارتقای آموزش‎ مدیران و کارکنان این صنعت در سطح جهانی خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به فراهم بودن شرایط برای ورود به زنجیره ارزش صنعت فرودگاهی در سطح بین‎المللی، از تلاش برای ارتقای آموزش‎ مدیران و کارکنان این صنعت در سطح جهانی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی در دومین کارگاه آموزشی مدیران فرودگاهی و ستادی که امروز، دوشنبه 17 مهر 96، در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه‎ها در حال تدوین سیاست‎هایی به منظور بهبود وضعیت و ارتقای سطح آموزشی کارکنان است، گفت: مطابق با دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، برنامه‎ریزی جدیدی را در حوزه آموزش کارکنان تدوین کرده‎ایم تا بر اساس آن، منابع انسانی به سرمایه‎های انسانی تبدیل شوند؛ چراکه منابع به پایان می‎رسند اما سرمایه‎ها، پایان‎ناپذیر هستند و شرکت را به سمت تعالی سوق خواهند داد.

امامی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته آموزش‎ها از سطح مدیران عالی و ستادی به سطح فرودگاه‎ها و واحدهای سازمانی کشیده شده، گفت: اکنون در حال نیازسنجی و ارزیابی آموزشی کارکنان هستیم تا در کنار تربیت و آموزش مدیران، به موضوع آموزش کارکنان نیز بپردازیم.

وی افزود: این آموزش‎ها برای مدیران و کارکنان در سطح جهانی انجام می‎شود تا سطح آموزشی مدیران و کارکنان نیز همتراز با سطح جهانی افزایش یابد؛ از این رو، موضوع استعدادیابی کارکنان شرکت و آموزش آنها بر اساس این استعدادها در دستور کار قرار دارد.

امامی همچنین به موضوع ارتقای سطح آموزشی مدیران آینده اشاره کرد و افزود: مسیر ارتقای شغلی باید برای همه وجود داشته باشد تا مدیران آینده نیز در کنار مدیران امروز آموزش‎ها را بینند و به عبارتی از آموزش‎ها عقب نمانند؛ همچنین این دوره‎ها باید به طور مستمر برای مدیران برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: امروز شرایط برای ورود به  زنجیره ارزش صنعت فرودگاهی در سطح بین‎المللی فراهم شده است و در چنین شرایطی باید خود را بیش از پیش برای آموزش‎ها و ارتقای سطح آموزشی مدیران و کارکنان آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران فرودگاهی، نوک پیکان اجرایی شرکت هستند، افزود: برای کسب بیشترین اثر و نتیجه، این اقدامات آموزشی نیازمند همکاری مدیران است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.