| کد خبر: 184993 |

◄ پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت 12 فروردین

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را بخوانید.

تین نیوز

رئیس هیات و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی ضمن تبریک دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازدهم فروردین ماه را هرگز نمی توان از یاد برد، زیرا از همان روز که شکل گرفت، به الگویی بی بدیل برای به ثمر رساندن خواسته های به حق تبدیل شد و نه تنها برای مردم ایران زمین، بلکه برای مردم بسیاری از کشورها، راهبردی ممکن و الگویی واقعی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در متن پیام سیاوش امیرمکری اینگونه آمده است:

«دوازدهم فروردین ماه را باید روزی کم نظیر در تاریخ ایران اسلامی دانست، روزی که عزم مردم ایران که سال ها برای ریشه کن کردن طاغوت به پا خواسته بودند، در پای صندوق های رای تجلی یافت و جهان به نظاره نشست شکوه عزم ملی و اراده اسلامی را.

دوازدهم فروردین ماه را هرگز نمی توان از یاد برد، زیرا از همان روز که شکل گرفت، به الگویی بی بدیل برای به ثمر رساندن خواسته های به حق تبدیل شد و نه تنها برای مردم ایران زمین، بلکه برای مردم بسیاری از کشورها، راهبردی ممکن و الگویی واقعی شد.

اکنون پس از گذشت 40 سال از آن روز تاریخی، خانواده بزرگ صنعت فرودگاهی با الهام گرفتن از نتیجه عظیم همراهی «عزم همگانی با خواست خداوندی»، به دست یافتن به اهداف بزرگ خویش می اندیشد.

دوازدهم فروردین ماه هرگز فراموش شدنی نیست و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند. من نیز این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر صنعت فرودگاهی تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و همدلی، راه پرافتخار خدمتگزاری در عرصه هوانوردی کشور را شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.