| کد خبر: 184852 |

◄ بازدید نوروزی سیاوش امیرمکری از فرودگاه اردبیل

امیرمکری در هفتمین روز سال نو از فرودگاه اردبیل و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید و با مسوولان و کارکنان این فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.

تین نیوز

امیرمکری روز گذشته در هفتمین روز سال نو از فرودگاه اردبیل و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی بازدید و با مسوولان و کارکنان این فرودگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه اردبیل؛ سیاوش امیرمکری در هفتمین بازدید نوروزی خود از فرودگاه های کشور در هفتمین روز از نوروز به فرودگاه اردبیل رفت و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی پس از بازدید از ادارات و واحدهای عملیاتی فرودگاه اردبیل و همچنین طی نشستی که با مدیران و روسای ادارات این فرودگاه داشت، ضمن تبریک و شادباش سال نو به کارکنان، از زحمات شبانه روزی و خدمات رسانی مطلوب آنان به مسافران قدردانی کرد.

امیرمکری همچنین از بخش های مختلف فرودگاه اردبیل شامل ایمنی -زمینی، باند، برج مراقبت، مخابرات، الکترونیک، واحد ساختمان، ترمینال ها و غیره دیدن کرد.

وی هدف خود از این بازدید را بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی، دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه اردبیل و قدردانی از تلاش های آنها در فراهم کردن امکانات لازم برای خدمت رسانی به مسافران هوایی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین اظهار امیدواری کرد که با همکاری تمام ارگان های فرودگاهی همچنان شاهد برقراری پروازهای ایمن در این فرودگاه باشیم.

فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل  در این نشست گفت: پیشرفت و توسعه فرودگاه اردبیل در سال های اخیر؛ با همدلی، تخصص و تعهد یکایک مدیران و کارکنان بدست آمده است، و افتخار می کنیم که خادم و خدمتگزار مردم شریف هستیم.

هاشمی در ادامه با اشاره به برخی پروژه های عمرانی در دست اجرای فرودگاه اردبیل بیان کرد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و با برنامه ریزی ها و پیگیری های بعمل آمده پروژههای باند و ترمینال جدید و خدمات ارزنده یی به مردم در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف فرودگاهی ارایه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.